Nouseeko muilla paino ennen menkkoja?
Kommentit (11)
Nestettä kertyy.
mulla nousee myos jopa 2 kg, enka ole edes ylipainoinen. Viime kerralla turposi jopa silman ymparykset paivaa ennen, niin etta mietin onko mulla joku allerginen reaktio vai mika. Mulla on tosin munuaissairaus, eli voi olla etta liittyy osin siihenkin. Mutta paino haviaa kylla aina menkkojen alettua.
Mutta tosiaan häviää sitten myös itsekseen.
Oikein odotan, että alkavat, sitten kroppa alkaa toimia teholla, pissallakin saa ravata alvariinsa, ja palaan "normaaliksi".
nousee useammankin kilon, aina menkkojen aikana olen pelkkä ihana, hyllyvä nestehyytelö. Tai ainakin siltä tuntuu - tai no ei kai pelkästään tunnu, jos ukkokin joskus on pelkästään minua katsomalla tiennyt, että on menkat :D
ja naama kukkii ja hermo on kireellä ja itkettää helposti. Kun menkat alkaa niin pari päivää sattuu niin etä tarvii koko päivä vetää nappia naamariin. Kyllä on kivaa olla nainen :I
Jos syön e-pillereitä paino nousee 2-3kg ennen menkkoja, ilman pillereitä ollessa kilon verran.
Mulla on erikseen rintsikat joita käytän ennen menkkoja, kuppikokoa suuremmat (ja KIPEÄT). Housuista menee menkkoja edeltävän viikon ajaksi myös parit napakammin istuvat tauolle, kun eivät mene kiinni tai vyötärö tursuaa yli.
Varmaan se turvotus näykisi vaa'allakin, jos sellainen olisi.
Ja olen siis hoikka, painoa normaalisti 46-47 kg, BMI 19 ja ikääkin jo yli 35. En ole käyttänyt hormonaalista ehkäisyä varmaan melkein kymmeneen vuoteen. Tää menkkoja edeltävä turvotus on vaan pahentunut viime vuosina.
Mutta sit kun menkat alkaa, turvotus rupeaa vähenemään ja on muutamassa päivässä kadonnut.
vaan rinnat.
Jokohan tästä pitäis mennä nukkumaan...
joskus ihan parikin kiloa. Johtunee tosin lisääntyneestä ruokahalusta ja nesteen kertymisestä. Turvotus ja pöhöttynyt olotila on myös jotakin aivan hirveää...
puolesta kilosta kiloon, mutta häviää vuodon tultua. Turvotusta vaan. Päätäkin kiristää siihen aikaan..