Tämä Kirby- pölynimureiden kuningas, onko hyvä? Meille on tulossa esittelijä huomenna..
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 03:24"]Meillä kävi eilen esittelijä ja nyt olen onnelinen Kirbyn omistaja! =)
[/quote]
Pääset holhoukseen :D
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 03:29"]Electrolux on huomattavasti parempi
[/quote]
ei ime kunolla. suositelen kirby osotamista
[quote author="Vierailija" time="16.01.2011 klo 21:06"]
Eikä tuputtanut, ei oikeastaan edes kysynyt, haluanko ostaa. Lähti vaan kun esittely oli ohi. Ehkä mun naamasta näki, etten ihan kauhean otettu ollut siitä helvetinkoneesta ;)
[/quote]Mistä tiedät?
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 08:27"]
[quote author="Vierailija" time="16.01.2011 klo 21:06"]
Eikä tuputtanut, ei oikeastaan edes kysynyt, haluanko ostaa. Lähti vaan kun esittely oli ohi. Ehkä mun naamasta näki, etten ihan kauhean otettu ollut siitä helvetinkoneesta ;)
[/quote]Mistä tiedät?
[/quote]Siis ,että ei soittanut, voihan sitä soittaa vaikka autosta.
Tuon saman laitteen saat ebay hk eli hongkong, ostettua 58 eurolla + rahti 12 euroa
torillakin porukka myy kirbyt 60 euroon. jotain kertoo jo sekin
Kirby-huijaus on jatkunut Suomessakin jo vuosikymmeniä. Laitteen tekniikka on 50-luvulta ja hinta niin käsittämätön, että en ymmärrä, miksi kukaan sellaisen ostaisi. Sen hinnallahan saa 20 tavallista, hyvää imuria.
Youtubesta löytyy hauskoja videoita tästä imurista ja sen kauppaamisyrityksistä. Täysin moraalitonta touhua.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 09:53"]torillakin porukka myy kirbyt 60 euroon. jotain kertoo jo sekin
[/quote]
Hahha! Mun yksi kaveri muuten möi joskus noita imureita. Jotain kertoo se, ettei itse koskaan ostanut moista laitetta vaikka kaikille muille sitä yli kaiken kehuskeli.
Täällä työttömiä palkataan myymään Kirby-imureita, aina on paikkoja vapaaana. En todellakaan ostaisi. Huijausta, tyhmiltä rahat pois.
Eipä ole muuta kokemusta Kirbystä kun että ihan älyttömän painava ja kömpelö kapistus! Ihan järjettömän kokoinen se suulake, ei mahdu minkää huonekalujen alle, portaiden imurointi tosi työlästä Yms.
Ysärillä tehtiin dokkari kuinka suomalaisia työttömiä pistettiin myymään näitä sikahintaisia imureita. Harmi kun sitä ei enää areenassa ole. Viihdearvo oli kohillaan
Tuli kriby huollosta,lasku 63,56e oli päässyt kovakuoriainen vaihteistoon jossain vaiheessa,aiheutti ihan julmetun vinkumisen,kone avattiin ja kovakuoriainen otettiin pois,takuuta jäljellä 2v,mutta ei korvannut,(lukeutui itseaiheutetuksi viaksi)takuu ei korvaa mitään huoltoja ainoastaan,jos koneeseen joudutaan vaihtamaan osia ja ne ovat rikkoutuneet muutenkun itseaiheutetusti. Nämä kaikki ei välttämättä tule ilmi konetta ostaessa.
http://www.kuluttaja.fi/testiarkisto/tuote/valinta.aspx?ID=8bf21b4d-171…...
Tuossa muutaman vuoden takainen testi, samat merkit edelleen kärkisijoilla. Hinnat ovat ov-hintoja.
http://www.tekniikanmaailma.fi/muu-tekniikka/vertailut/tm-vertailu-poly…
Tuon testin 3 parasta olivat:'
1.Miele 2. Electrolux 3. Philips. Miele äänekkäin, Elextrolux hiljaisin.
Sain vaihdettua putkiosat semmosiin lukittaviin, koska ne tahtoi aina lähteä irti ja vahingoitti lattian tai mun jalkoja. Tehokas siis.. : )
Hermothan siinä meni kun tunnin aikana noin 25 kertaa lähti irti! Takuu sen kattas, ihme kyllä.
Siis, neuvotellanko siitä hinnasta muka?
Mitä kinkkisiä kysymyksiä voin esittää?
-AP-
Kuka idiootti maksaa pölynimurista tuhansia euroja?
Hyvä pölynimuri maksaa kaupassa pari sataa.
Electrolux on huomattavasti parempi