Miten treenaatte Rakastelulihaksianne?
Hei,
Kertokaa miten treenaatte lantionpohjanlihaksianne. Nyt nimenomaan ajatuksella, miten saan tiukemman puristuksen emättimeeni? Minulla ei koskaan ole ollut erityisen tiukka ja synnytyksen jälkeen tuntuu, että löysempi entisestään. Mies ei valita, mutta itseäni häiritsee.
Nyt kaipailen hyväksihavaittuja treenivinkkejä, en niitä neuvolan jakamia ohjeita. Miten treenaatte, kuinka usein, missä tilanteessa ja miten olette huomanneet, että toimii. Onko esim partneri huomannut eron?
Kiitollinen kaikista asiallisista kommenteista :D
Kommentit (7)
pimppilihaksia, käyn itämaisen tanssin tunneilla ja treenaan 'korsettilihaksia'... tositoimissa ne parhaiten treenaantuu =)
itse teen niin, että kerran päivässä teen itselleni orkasmin silloin lihaksetkin alkaa toimimaan välillä käytän eri kokoisia kuulia.. orkasmin tullessa yritän pidätellä orkasmia joten lihakset supisttuu ainakin mulla tehoo.. oon tehnyt sitä oikeestaan jo raskauden aikana ja huomasin sen auttavan jopa stnnytyksessä. ei revennyt mitkään lihakset ja kun sit ekan kerran olin miehen kanssa tuntu kuin ois ollut jopa tiukempi..
Tuo orgasmin pidättely on aivan uutta minulle. Pitääpä kokeilla, mutta luulen että kun se tulee, niin se vaan tulee...
Geishakuulat ja-pallot on minulla hyvin antaneet treenauksen samalla kun nitä käytän. Joskus monta viikkoa on ollut taukoa reenauksesta, mutta huomaan sen "otteen kadonneen" rakastelussa. Silloin taas tulee otettua kuulat käyttöön. Pitäisi varmaan olla säännöllisempää sekin!
Harrastan mm. pilatesta, jossa lantionpohja ja korsettilihakset ovat käytössä ja sovellan samaa muutenkin liikkuessani. Kävelylenkilläkin olen oppinut pitämään vatsan lihakset napakkana ja lantionpohjassa pienen kytkennän.
Mitään kuulia en ole hankkinuty, muuta kuin ne isot silikoniset hupikäyttöön.
Harrastan mm. pilatesta, jossa lantionpohja ja korsettilihakset ovat käytössä ja sovellan samaa muutenkin liikkuessani. Kävelylenkilläkin olen oppinut pitämään vatsan lihakset napakkana ja lantionpohjassa pienen kytkennän. Mitään kuulia en ole hankkinuty, muuta kuin ne isot silikoniset hupikäyttöön.
Minulla ja laja liikuntaharrastus jatkuu edelleen vaikka olen jo 35 täyttänyt.
Tuo mainittu itämainentanssi on hyvää treeniä lantion korsettilihaksille. Siinä voi myös (ja käytänkin) tehosteena geishapalloja. Aerobic-tyyppiset, samoin juoksulajit taas heikentävät lantionpohjalihaksia.
Kävin ammattilaisen vastaanotolla,hän sanoi,että synnyttänyt nainen ei saa enää ikinä juosta!Sillä pilaa takuuvarmasti paikkansa ja voi alkaa virtsakin karkailla.En juokse koskaan,kävelen.Ja heti jos on jokin tilanne, hyppy, ponnistus tai muu, pitää niitä lihaksia supistaa samalla.Treenata pitää loppuikä ja kun aloittaa, 3kk:n kuluttua vasta alkaa tulla tuloksia, treenata pitää 6 kertaa viikossa, yksi lepopäivä, 20 kertaa päivä.En itse tarvitse kuulia,peräaukon supistus samaan aikaan emättimen lihasten kanssa se 20 kertaa sai vuodessa aikaan sellaisen värkin, etten olisi ikinä uskonut,lähtökohta oli maailman surkein.Kaikista käsittämättömintä oli, että orgasmit voimistuivat aivan tajuttomiksi,niin, että kestää puoli tuntia toipua niistä.Syö proteiinia,se "kasvattaa" puolet nopeammin lihasta kuin treenaus ilman protskua.Protskupussi vaan sitarista ellet muuten sitä syö.
Kuulat käytössä ja liikuttelen niitä päivän mittaan, vaikka enimmäkseen annan vain olla siellä.