En kestä enää tätä epäpuhdasta naamaa:/
Olen jo 34v ja en vaan saa ihoani kuntoon.
Olen kokeillut apteekkituotteita, kalliita merkkituotteita, markettituotteita, luonnontuotteita...
Mulla on vaan aina järkyttävän epäpuhdas iho. Ja en nyt puhu mistään parista finnistä (aknea ei ole)
vaan todella pahasta "mustapääongelmasta".
Minulla huokoset ovat aina täynnä töhnää, mutta päät eivät muutu mustaksi, paitsi poskissa joissa iho kuivempaa.
Mustapään tyyppisiä juttuja siis kuitenkin.
En ole löytänyt kosmetologia joka osaisi ihoani hoitaa. Useampaa olen kokeillut, mutta aina iho menee tosi hurjaan kuntoon moneksi kuukaudeksi.
Auttakaa! Kärsiikö joku muu aikuinen nainen tällaisesta?
Kommentit (24)
Se oli siis Elivo Kirkas iho -kapseleita, joita tarkoitin. Ne Bactosan-kapselit, joista jotkut puhuivat, ilmeisesti ihan vastaavia.
(pahoittelen hölmöä otsikkoa, varsinkin jos olet lapseton ja kovasti jo yrittänyt lasta)
Minulla oli surkea iho kolmikymppiseksi saakka mutta raskauden myötä iho kirkastui ja on pysynytkin hyvässä kunnossa sen jälkeen. Ilmeisesti se tarvitsi kunnon hormonimyrskyn tajutakseen ettei tässä olla teinejä enää.
iho on ollut rasvainen ja noita comedoja on. Ihoni vaatii säännöllistä kuorintaa, käyn ihonpuhdistuksessa kosmetologilla ja jos mahdollista, pesen kasvoni myös keskellä päivää.
Ihoni näyttää ihan ok:lta. Olen nyt 55 ja minulla on se etu, ettei ryppyjä ole vieläkään. Keskellä otsaa on pikkuinen viiva ja silmien alla ilmeryppyjä.
Pitkän etsinnän jälkeen löysin tuotteet, jotka pitävät ihoni riittävän hyvässä kunnossa: Illalla pesen kasvoni Pure Zone -syväpuhdistavallageelillä, jossa on mikrorakeita (L'Oreal). Pesun jälkeen käytän Pure Zone -kasvovettä aamuin illoin, sekä Humektanin kevyintä perusvoidetta. Lisäksi käytän Elivo Puhdas Iho -kapseleita, joita saa apteekista. Ne ovat ikään kuin luonnon oma antibiootti. En tiedä onko näistä konsteista apua sinulle, mutta mulla ne ovat toimineet. Hyvä puoli rasvoittuvassa ihossa on se, että iho pysyy ehkä pitempään nuorekkaana : ).