Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä enää tätä epäpuhdasta naamaa:/

Vierailija
15.01.2011 |

Olen jo 34v ja en vaan saa ihoani kuntoon.

Olen kokeillut apteekkituotteita, kalliita merkkituotteita, markettituotteita, luonnontuotteita...

Mulla on vaan aina järkyttävän epäpuhdas iho. Ja en nyt puhu mistään parista finnistä (aknea ei ole)

vaan todella pahasta "mustapääongelmasta".

Minulla huokoset ovat aina täynnä töhnää, mutta päät eivät muutu mustaksi, paitsi poskissa joissa iho kuivempaa.

Mustapään tyyppisiä juttuja siis kuitenkin.

En ole löytänyt kosmetologia joka osaisi ihoani hoitaa. Useampaa olen kokeillut, mutta aina iho menee tosi hurjaan kuntoon moneksi kuukaudeksi.

Auttakaa! Kärsiikö joku muu aikuinen nainen tällaisesta?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei olisi yhtään rasvainen?

Vierailija
2/24 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kolme lasta:)

Raskaana ollessa iho kukki oikein kunnolla, oli siis semmoisia kunnon finnejä. niitä ei nyt normaalisti ole, paitsi joskus kuukautisiin liittyen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihotautilääkäri sanoi, ettei sellaista ihoa olekaan kuin RASVAINEN & PINTAKUIVA iho. Jotain siis mättää, jos iho on rasvainen, mutta pinta kuiva. Useimmilla on paksu iho. Minä pidin puolen vuoden Avitcid & Skinoren kuurin, joka auttoi. Kuorii ihon pintakerroksen niin, että iho pehmenee. Pehmeä iho myös päästää ihossa olevan rasvan pintaan, joten iho pysyy kimmoisana. Auttoi mulle, mutta ei ehkä sovi sinulle.

En uskaltaisi ikimaailmassa syödä Roaccutan kuuria ennen kuin lapset on tehty.

Keskustele lääkärisi kanssa.

Vierailija
4/24 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan huippuvoide. Kosteuttaa, kosteuttaa, kosteuttaa.

Vierailija
5/24 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla pintakuivuutta rasvaisessa ihossa?

Lopeta kaikkien kuivattavien tuotteiden käyttö. Kokeile esim dr.Hausckan pesuainetta ja ehdottomasti sitä ihoöljyä. Katso ettei käyttämissäsi tuotteissa ole silikoneja. Rasvaus on tärkeää, vaikka se hassulta tuntuukin rasvaiselle iholle.

Vierailija
6/24 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän ihan apteekin tuotteita. Parasta iholle on aurinko ja urheilu. Tulin juuri lämpimästä, olin siellä pari viikkoa. Iho on nyt tosi hyvässä kunnossa. Myös kunnon hikiliikunta säännöllisesti auttaa. Aluksi menee huonompaan suuntaan ja sitten paranee.

Vierailija
7/24 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene ihotautilääkärille.

Mikkelissä on Suomen paras ihotautilääkäri, Raimo Suhonen. Jos et sinne voi mennä, niin toki muiltakin yksityisiltä lääkäriasemilta löytyy lekureita.

Vierailija
8/24 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankka Roaccutan-kuuri vei finnit lopullisesti. Silloin tällöin kuukautisten aikaan voi tulla (nyt 42 v:na) yksittäinen finni leukaan.

Suosittelen lämpimästi eikä kannata pelätä sivuvaikutuksia! Labrakokeilla kontrolloidaan kaikkea kuitenkin kuukausittain.

Vierailija
9/24 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käytin rahaa kalliisiin mutta tässä ongelmassa hyödyttömiin tuotemerkkeihin kuten Dior, Biotherm, Clarins, Shiseido, Kanebo. Kaikkea suositeltiin. Kokeilin myös Weledan, Vichyn ja Dr. Hauschkan ihonhoito-ohjelmia. Sitten kävin kosmetologilla joka tarjosi Exuviance-tuotesarjan sekaiholle tarkoitettua kokeilupakkausta. Hitto se tehosi! Tuon sarjan tuotteiden kokeileminen kannattaa eikä vie vararikkoon. Googleta.

Vierailija
10/24 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauschkan tuotteita oon koittanut, ei auta. Käytin yli 3kk...

Lähdenpa googlaamaan tota viimeisen vastaajan sarjaa! Thänks!

Mulla on nimenomaan pintakuiva iho, ja rasvaan aamuin illoin (tällähetkellä oon käyttänyt humektania). Käytän myös kosteuttavia naamioita.

ap

Vierailija
11/24 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että finnejä mulla ei ole, ainostaan näitä kuoppia miljoona, joissa valkeeta töhnää. Eli kuin mustapää missä ei vaan ole sitä mustaa päätä:D

Vierailija
12/24 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian rasvainen. eli voiteen tulisi olla tok kosteuttava mutta hyvin imeytyvä,ei saa olla öljyinen. Kuoritko ihoa? vältä saunaa ja kuumaa suihkua. Kokeile vielä yhtä kosmetologia joka tekisi infrapunalaitteella ja perus ihon puhdistuksen. Muista kasvoveden käyttö,se supistaa ihohuokoset ja aamuisin riittää pelkkä kasvovesi pesu. kuivattaa liikaa jos lotraa pesuaineilla aamuin illoin.

Vierailija
13/24 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on laajuentuneet ihohuokoset! No olisit heti sanonut. siihen auttaa kemiallinen kuorinta.on raju mutta AUTTAA

Vierailija
14/24 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi kemiallinen kuorinta niihin huokosiin pienentävästi, vai miten?

Mulle on oikeestaan tässä konkurssissa enää ihan sama onko huokoset isoja vai pieniä, kunhan sais sen ällömoskan pois...:(

Nenästäkin kun puristaa yhtä huokosta, tulee kymmenestä muusta sitä valkeeta töhnää.. *puistatus*

Vierailija
15/24 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä joka sanoit humektanin olevan liian rasvainen?

Kuorin ihoa, mutta se kuivattaa liikaa tietyistä kohdista, nenä alkaa hilseillä:(

Olen koittanut myös semmoista kuorintatyyliä etten hiero ollenkaan, levitän vaan kasvoille ja annan vaikuttaa..

Vierailija
16/24 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vasta nyt voin sanoa että auttaa!3kk on aika lyhyt aika. Käyn myös hauschka-kosmetologilla 6vkon välein.Iholleni ei sopinut mikään, ihohuokoset isot ja talia pukkas ja paljon.Nyt huokoset on kutistunu ja talin eritys vähentynyt huomattavasti.Kokeilin kaikki mahdolliset kalliista apteekkiin ja mulle tää on ehdottomasti paras.Huom!Söin myös roaccutania 6vkoa ja lopettamisen jälkeen ongelmat palasivat.Plus että onhan sen todella vahva lääke, mm. auringossa ei saa olla jos sitä syö.

Vierailija
17/24 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli samanlaisia näppyjä naama täys kuin teineillä. Sen olin huomannut, että menkkojen tulon pystyi lukemaan naamasta eli silloin ne lisääntyivät huimasti. En käyttänyt silloin hormonaalista ehkäisyä. Sitten aloitin ehkäisyrenkaan käytön ja kas, myös finnit hävisivät.

Eli voipi olla, että syy ei ole ihon pinnassa vaan paljon syvemmällä.

Vierailija
19/24 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukautisten aikaan erit vaiva paheni, isoja "paiseita" leukaan ja nenän ympärille :( sitten siskoni kaveri oli kokeillut bactosan kapseleita ja voidetta ja todellakin iho minullakin paremmassa kunnossa. 5kk olen käyttänyt, joitakin pieniä näppyjä kuukautisten aikaan enää. Ja kosteutus tärkeää, sekä kuorin ihoni säänn. herkän ihon kuorinta aineilla ja muta naamioita välillä joka imee itseensä rasvaa ja likaa. Lumenen naamio on hyvä eikä ylikallis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä