Olen laihtunut 16 kg!!!
Ei oo kaukana toi 20 kg, jippii! Vielä olis kyllä laihdutettavaa, mutta toikin on jo hyvä määrä. Toki jatkuu vielä..lokakuun alusta asti oon laihduttanu ts. muuttanu elintapoja..
Kommentit (11)
mulla vasta alussa. Tai no 7kg lähtenyt, mutta 10 pitäis ainakin vielä lähteä ja sen lisäksi paaaljon kiinteyttää löllökroppaa!
Vinkkejä meille muille, miten tän ikuisuusprojektin jaksaa? Kun koko ajan ja joka päivä tekis herkkuja mieli.
hieno juttu! Kerro ihmeessä lisää. Käytännön niksejä ym. Onko tullut palautetta ulkonäöstä??
Saako udella lähtöpainoa? :)
Onnea! Itsellä sama tavoite..
Mä meen nyt ite syömään jotain hyvää. Moi.
ja yksinkertaisesti, lasken painonvartijoiden pisteitä. Välillä on tullut herkuteltua ja kerran viikossa saattaa olla pisteetön päivä. Olen sh ja töissä tulee käveltyä aika lailla päivän mittaan. Lisäksi kerran viikossa (vähintään) käyn zumbassa+ lenkkeilen (nyt talvella on kyllä vähän jäänyt, mutta kevään tullessa varmasti taas sauvakävelen enemmän). Täytyy myöntää, ettei tämäm nyt kamalan vaikeaa ole, mitä enemmän kiloja tippuu, sitä enemmän on motivaatiota.
ap
mutta 3-numeroinen luku oli kyseessä. Palautetta on tullut, moni on kyllä huomannut. Entiset vaatteet mahtuu taas päälle ja töissä on saanut ottaa pienemmän koon vaatteet :D Taloudellista tämä hoikistuminen.
ap
Todella hieno saavutus! Jatka samaan malliin :)
Itselläni tuo sama vielä edessä...
Kun pääset tavoitteeseen, jatka tervellisesti.
Käytätkö jotakin netin ryhmää apuna?