Ei-viivapimppiset
Nyt palstan keskustelujen myötä olen jäänyt miettimään sellaista asiaa, että eikö ne sisemmät häpyhuulet hierry, kun ne lörpöttää ulompien häppäreiden yli?
Kommentit (9)
Sellaiset, joissa on sauma keskellä, eivät käy mulle ja stringejä on tosi vaikea löytää, koska useimmissa keskikohta on niin kapea, että häpyhuulet römpsöttävät ulkopuolella :(
Sellaiset, joissa on sauma keskellä, eivät käy mulle ja stringejä on tosi vaikea löytää, koska useimmissa keskikohta on niin kapea, että häpyhuulet römpsöttävät ulkopuolella :(
En ole koskaan huomannut, että vähän isommista häppäreistä olisi mitään haittaa enkä todellakaan ole kokenut mitään ongelmia esim. alushousujen ostossa (yhtään toisen kirjoittajan kokemuksia vähättelemättä). Näin me ollaan erilaisia, eikä se nyt aina ole mikään maailmanloppu. Varmana nekin ukot, joilla on käyrä muna saavat sen munan mahtumaan housuihinsa ihan normaalisti...tai isomunaiset verrattuna pienempimunaisiin... ;)
Sen voin kertoa, että kun käy spinning-tunnilla, voi jalkoväli olla hellänä, mutta eikös se kaikilla?
En ole koskaan huomannut, että vähän isommista häppäreistä olisi mitään haittaa enkä todellakaan ole kokenut mitään ongelmia esim. alushousujen ostossa (yhtään toisen kirjoittajan kokemuksia vähättelemättä). Näin me ollaan erilaisia, eikä se nyt aina ole mikään maailmanloppu. Varmana nekin ukot, joilla on käyrä muna saavat sen munan mahtumaan housuihinsa ihan normaalisti...tai isomunaiset verrattuna pienempimunaisiin... ;)
Sen voin kertoa, että kun käy spinning-tunnilla, voi jalkoväli olla hellänä, mutta eikös se kaikilla?
No sä olet sitten kovaperseistä tekoa. ;) Sehän on spinningin ja pyöräilyn suhteen niin, että miehilläkin tulee helläksi jalkoväli ja tämän vuoksi miehille ja naisille tehdään pyöräilyyn pehmustettuja housuja. Mutta, av:lla pyöräilyn ongelmat johtuu tietty siitä, että on isot häppärit. Hmmmb...
kuten arvannette, ap on viiva. Ja harrastaa spinningiä sekä pyöräilyä. Takapuoli siis nimenomaan perse tuli alkuun kipeeksi parin viikon ajan. Pillu siinä ei ole mulla koskaan kipeytynyt.
pakko ihmetellä, että missä vaiheessa ne ylikasvavat, rupeavat joillain tursuamaan??