Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en rokota lastani eikä minua ole rokotettu!

Vierailija
14.01.2011 |

Tämä nyt on ollut päivän polttava ja mukavan ihmisiä provosoiva aihe täällä av:lla, joten haluatko kysyä jotain ;)

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole ottanut edes jäykkäkouristusrokotusta? Jos et niin miksi et ole? Muuten en nyt jaksa ottaa kantaa tähän väittelyyn ja voihan se olla että vapaamatkustaja selviää Suomessa hyvän rokotuskattavuuden vuoksi. Mutta jäykkäkouristusrokotusta en jättäisi ottamatta mistään hinnasta.

Vierailija
22/62 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaisia samaan joukkoon!

Mä olen erittäin imetysmyönteinen ja toiminut ko. yhdistyksessä. Olen myös erittäin rokotusmyönteinen.

Olenkin huomannut, että juuri tänään täällä pyörii jotain Rokotusinfo/imetyksen tuki RY porukkaa. Voi että minä karsatsn sitä sakkia. Onneksi täällä voi sanoa sen nimettömänä ääneen. Kato, meitä on moneen junaan. Onneksi kaltaiseni suojaavat joukkoimmuniteetulla sinunkin lapsesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa ei rokoteta ollenkaan? Tai rokotuksia on hyvin harvoilla. Silloin saisit sen kunnon vastustuskyvyn itsellesi ja lapsille.

Vierailija
24/62 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verrokkiryhmä saa näissä tutkimuksissa tietämättään esim. b-hepatiitti rokotuksen, mutta tutkimusta ei tehdä siten, että vertailuryhmä olisi täysin rokottamattomia.

Lääkefirmat testaavat pääosin omat rokotteensa, ja niiden ei ole ollut pakko julkaista kaikkia tutkimuksia vaan ovat saaneet valita, mitkä tutkimukset julkaistaan.

Ihme vouhkaamista. Eikö se ole meidän kaikkien etu, että rokotteet tutkitaan siten että ovat mahdollisimman turvallisia ja laadukkaita ja ettei turhia rokotuksia anneta!

Mutta täytyy sanoa että rokotteita ei tietääkseni ole koskaan testattu niin että verrokkiryhmänä olisi nimenomaan rokottamattomia.

Joka helkkarin rokote pitää testata niin, että verrokkina on rokottamattomia. Joka ikinen. Eivät ne muuten saa markkinointilupaa.

Ja riippumatonta rokotetutkimusta ei ihan oikeasti tehdä tällähetkellä!

Esimerkiksi FDA saa rahoituksensa Jenkkilän liittovaltion budjetista ja laskuttamalla palveluistaan. Millähän tavalla sen rokotetutkimukset ovat siis riippuvaisia?

Eikä rokotteiden kaikkia ainesosia tarvitse kertoa. Tämähän tuli jo ilmi pandemrix-kohussakin.

Ai tuli vai? Mikä ainesosa Pandemrixista jätettiin kertomatta?

Vierailija
25/62 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä sikainfluenssa rokotteesta vaadittiin täydellistä ainesosaluetteloa THL:ta, kun epäiltiin sitä esim. nanorokotteeksi, mutta sanoivat mielestäni silloin, että sitä ei voi antaa, olikohan patenttisuojan vuoksi...

-se rokotettu-

Vierailija
26/62 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verrokkiryhmä saa näissä tutkimuksissa tietämättään esim. b-hepatiitti rokotuksen, mutta tutkimusta ei tehdä siten, että vertailuryhmä olisi täysin rokottamattomia.

Kuinkahan pihalla sinunkin täytyy oikein olla väittääksesi tuollaista?

Käytäpä 5 sekuntia aikaasi ja laita Googleen "vaccine trial saline placebo" ilman lainausmerkkejä, niin saat vinon pinon suolaliuos-placebolla tehtyjä tutkimuksia.

Lääkefirmat testaavat pääosin omat rokotteensa, ja niiden ei ole ollut pakko julkaista kaikkia tutkimuksia vaan ovat saaneet valita, mitkä tutkimukset julkaistaan.

Pääosin ei tarkoita sitä, etteikö niitä rokotteita tutkisi moni muukin.

Ihme vouhkaamista. Eikö se ole meidän kaikkien etu, että rokotteet tutkitaan siten että ovat mahdollisimman turvallisia ja laadukkaita ja ettei turhia rokotuksia anneta!

Tietenkin se on, mutta eihän se tarkoita, että paskaa puhumalla saataisiin turvallisuutta paremmaksi.

Vierailija
27/62 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tarkoitan sitä, että vastapuoli on täysin rokottamaton. Tämä tutkimus voitaisiin kai tehdä esim. amishien avulla joita ei yleensä rokoteta. Ja minä tosiaan olen (rotarokotetta lukuunottamatta) rokottanut lapseni, joten en ketään yritä "käännyttää". Ei ole paskanpuhumista, jos kertoo miten asiat itse ajattelee, täysin oikeassa en väitäkkään olevani.

-rokotettu-

Vierailija
28/62 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tarkoitan sitä, että vastapuoli on täysin rokottamaton.

Löytyyhän noita rokottamattomia tästäkin ketjusta, AP heti ensimmäisenä, joten ei siihen amisheja tarvittaisi. Ja kun rokotteen turvallisuutta tutkitaan, niin on aika yhdentekevää, onko pohjalla aiempia rokotteita vaiko ei, jos ne eivät tutkittavaa tautia ole olleet.

Vierailija
29/62 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä vänkääminen. ;)

..mutta jos oletetaan, että rokotteissa ongelmia tuottavat, niissä käytetyt lisäaineet tms, niin eikö tässä tapauksessa ole oleellista, onko verrattava ryhmä saanut aikaisrempia rokotteita.

Vierailija
30/62 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni osa väestöstä voi mennä toisten rokotusten "siivellä", kunhan pysyvät visusti kotinurkillaan. Eli kun riittävä osa väestöstä on rokotettu, estyy vakavien tartuntatautien leviäminen normaalioloissa jo tyydyttävästi. Mutta jos itse on aktiivinen ja matkustelee runsaasti, niin voipi se tautibasillikin tavoittaa.

Vierailija
31/62 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä vänkääminen. ;)

..mutta jos oletetaan, että rokotteissa ongelmia tuottavat, niissä käytetyt lisäaineet tms, niin eikö tässä tapauksessa ole oleellista, onko verrattava ryhmä saanut aikaisrempia rokotteita.

Jos niissä on samoja aineita kuin siinä tutkittavassa rokotteessakin, niin toki silloin voitaisiin jättää tutkimuksen ulkopuolelle, mutta kyllähän se ongelma sieltä paistaisi läpi, jos edes osa ihmisistä olisi sellaisia, jotka eivät ole saaneet niitä kyseisiä aineita, vaikka muita aineita olisivatkin saaneet.

Vierailija
32/62 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei varmaan ole väittänyt olevansa parempi koska jättää rokottamatta. Kun lapsesi on 60pv vanha, hänen oma IMMUUNIjärjestelmänsä ei ole ehtinyt kehittyä. Eli KAIKKEIN tehokkain puolustusmekanismi mitä tahansa tautia vastaan. Kun immuunijärjestelmä ei ole kehittynyt kunnolla sinne lykätään 60pv iässä ns. kolmoisrokote tarkoittaen 45 eri kemikaalia, DNA:ta ja abortoiduista sikiöistä käytettyjä osia. Kuulostaaako hullulta? Kysyppä totuutta neuvolassa ja pyydä nähdä ainesosat rokotepurkista, ja kysy sitten saako rokotteessa olla jotain mitä purkin kyljessä ei lue? Rokotteet todistetusti lisäävät mm. autismin vaaraa 140% ja ADHD vaaraa 540%. Rokotteita ei tarvitse testata puolueettomasti eikä niistä ikinä myönnetä olevan mitään haittaa koska sen tehdessään lääkeyhtiöt kaatuisivat toinen toinensa jälkeen lakihaasteisiin. Miettiikä hyvät ihmiset omilla aivoillanne ettekä aina sillä mitä teille kerrotaan olevan totta. Asian molemmat puolet saa tutkia ennen kuin alkaa syyttelemään muita. Rokotteet ovat turvallisiä niinkuin lisäaineet ruuissa jotka ovat aiheuttaneet eläinkokeissa diabetesta, sydänsairauksia ja syöpää. Ihmisten saamattomuus asioiden ITSE Selvilleottamisessa ärsyttää.

Vierailija
33/62 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei varmaan ole väittänyt olevansa parempi koska jättää rokottamatta. Kun lapsesi on 60pv vanha, hänen oma IMMUUNIjärjestelmänsä ei ole ehtinyt kehittyä. Eli KAIKKEIN tehokkain puolustusmekanismi mitä tahansa tautia vastaan. Kun immuunijärjestelmä ei ole kehittynyt kunnolla sinne lykätään 60pv iässä ns. kolmoisrokote tarkoittaen 45 eri kemikaalia, DNA:ta ja abortoiduista sikiöistä käytettyjä osia. Kuulostaaako hullulta? Kysyppä totuutta neuvolassa ja pyydä nähdä ainesosat rokotepurkista, ja kysy sitten saako rokotteessa olla jotain mitä purkin kyljessä ei lue? Rokotteet todistetusti lisäävät mm. autismin vaaraa 140% ja ADHD vaaraa 540%. Rokotteita ei tarvitse testata puolueettomasti eikä niistä ikinä myönnetä olevan mitään haittaa koska sen tehdessään lääkeyhtiöt kaatuisivat toinen toinensa jälkeen lakihaasteisiin. Miettiikä hyvät ihmiset omilla aivoillanne ettekä aina sillä mitä teille kerrotaan olevan totta. Asian molemmat puolet saa tutkia ennen kuin alkaa syyttelemään muita. Rokotteet ovat turvallisiä niinkuin lisäaineet ruuissa jotka ovat aiheuttaneet eläinkokeissa diabetesta, sydänsairauksia ja syöpää. Ihmisten saamattomuus asioiden ITSE Selvilleottamisessa ärsyttää.

Jos lapsesi kuolee tai vammautuu noihin mielestäsi "pieniin sairauksiin".

Jokainen valitsee itse, millaiset riskit on valmis ottamaan. Mikäs siinä jos verenmyrkytyksen tai aivokalvontulehduksen välttämättä haluaa sairastaa, koska haluaa sairastaa taudit ihan normaalisti.

Vierailija
34/62 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihminen on taipuvainen valitsemaan sen, joka tukee sitä, mitä itse puolustaa.

Minä taas olen lukenut, että autismin ja rokotteiden välistä yhteyttä EI nimen omaan ole todistettu.

Vierailija
35/62 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin paksua potaskaa en ole ennen rokotusvastustajilta kuullutkaan, mahdatko olla edes tosissasi :D

Abortoiduista sikiöistä saatuja osia? Hahhaa.

Ja lisää autismin vaaraa 140%? Sehän ei ole totta, vaan perustui tutkijan huijaukseen ja tulosten vääristelyyn. Lue viimeisimmästä Tiede-lehdestä (vai oliko toiseksi viimeisin) juttu suurista tutkijoiden huijauksista, tuo autismijuttu on siinä heti ensimmäisenä.

Vierailija
36/62 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkija menetti lääkärinoikeutensa, koska tutkimustuloksia oli vääristelty. Ja hänellä oli kytkös johonkin tahoon, joka rahoitti tutkimusta ja halusi vääristellyn tuloksen.

Vierailija
37/62 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä taas olen lukenut, että autismin ja rokotteiden välistä yhteyttä EI nimen omaan ole todistettu."

Joo, ei ole. Myös adhd:n syyt ovat nykytutkimukset mukaan pääasiassa perinnölliset, joten kannattaa ennemmin tsekkailla omia sukulaisiaan kuin syyttää rokotteita, jos oireita ilmenee.

Vierailija
38/62 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on ollut tiedossa jo kauan ennen narkolepsiakohua, mutta sitäpä ei ole tavallisille tallaajille kerrottu. Esim. MPR-rokote voi hyvin toimia tällaisen autoimmuunisairauden laukaisijana. Jokainen päättää rokottamiset itse, vielä ei ainakaan pakolla rokoteta.

Vierailija
39/62 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei varmaan ole väittänyt olevansa parempi koska jättää rokottamatta. Kun lapsesi on 60pv vanha, hänen oma IMMUUNIjärjestelmänsä ei ole ehtinyt kehittyä.

Olettaen että tämä jollain tasolla pitää paikkansa, niin mitä sitten?

Kun immuunijärjestelmä ei ole kehittynyt kunnolla sinne lykätään 60pv iässä ns.

Mitä helkkaria se immuunijärjestelmän kehitysaste mihinkään liittyy ja miksi se on niin kamalaa?

kolmoisrokote tarkoittaen 45 eri kemikaalia,

Entäs sitten? Esimerkiksi vesi on kemikaali.

DNA:ta

Vautsi. Ihan oikein DNA:ta? Kaikissa elävissä olennoissa on DNA:ta. Mitä ihmeellistä siinä sitten on, että kun tehdään rokote, niin siinä voi hyvinkin olla DNA:ta? Pelkäätkö hengittää ilmaakin, kun siinäkin leijuu ties mitä pelottavaa DNA:ta (bakteereissa, viruksissa, itiöissä)?

ja abortoiduista sikiöistä käytettyjä osia.

Älä jaksa jauhaa paskaa. Vuonna 1962 abortoidusta sikiöstä otettiin keuhkosoluja soluviljelmään, joita on sittemmin labrassa jatkuvasti viljelty lasimaljoilla. Näissä soluviljelmissä voidaan ihmisellä esiintyviä viruksia kasvattaa rokotteita varten. Aikas hiukkasen eri asia, kuin että jotain abortoitua sikiötä iskettäisiin rokoteputeliin.

Kysyppä totuutta neuvolassa ja pyydä nähdä ainesosat rokotepurkista,

Tai jos vaan katsoisi netistä, kuten modernit ihmiset tietoa hankkivat? Menee sellaiset 20 sekuntia kun se lista on silmien edessä (joskin rokotteita on parikin). Noista aineista ei kuitenkaan tavan tallaaja ymmärrä yhtään mitään, korkeintaan jonkin sorbitolin ja sakkaroosin saattaa hiffata. Mutta mikäs niissä aineissa sitten on niin pelottavaa?

ja kysy sitten saako rokotteessa olla jotain mitä purkin kyljessä ei lue?

Miksi ihmeessä saisi?

Rokotteet todistetusti lisäävät mm. autismin vaaraa 140% ja ADHD vaaraa 540%.

Laita toki lähdeviitteet.

Rokotteita ei tarvitse testata puolueettomasti

"Tarvitseminen" on aikas eri asia kuin "testataan/ei testata". Montako sekuntia tarvitsee miettiä, onko Suomessa käytössäolevia MPR-rokotteita testattu ties kenen toimesta?

eikä niistä ikinä myönnetä olevan mitään haittaa

Miksi niissä sitten on haittavaikutuksista pitkät listat aina mukana?

Miettiikä hyvät ihmiset omilla aivoillanne ettekä aina sillä mitä teille kerrotaan olevan totta.

Tätä suosittelisin sinulle. Kannattaisi joskus ottaa asioista selvää ennen kuin alkaa toisten valheita levittelemään. Ja se selvää ottaminen ei sitten ole sitä, että menet Googleen ja etsit ensimmäisen hörhölinkin.

Ihmisten saamattomuus asioiden ITSE Selvilleottamisessa ärsyttää.

Itsekö muka otit selvää rokotteen sisällöstä? Vaiko uskoit jonkin idiootin sanaan nettisaitilla?

Vierailija
40/62 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä virkaa siitä rokotteesta on? et vissiin mene ulkomaillekaan koska rokotetut lapsesi voivat saada tartunnan?

Ymmärrätkö, että rokotteet eivät anna 100 % rokotuskerroista 100 % suojaa rokotetulle? Ja että se suoja voi hyvinkin kadota terveydentilan huononemisen takia (vaikka HIV-tartunnalla saatu AIDS, joka nirhaa vastustuskyvyn, tehden samalla kaikki saadut rokotteet kohtuullisen turhiksi).

Rokotteiden suoja ei perustu pelkästään siihen, että rokotettu ei saisi enää tautia, ollenkaan ikinä. Vaan se perustuu lähes yhtä paljon siihen, että tauti kuolee yhteiskunnasta pois, kun uusien ihmisten tartuttaminen on taudille turhan hidasta ja epävarmaa rokotetussa populaatiossa.

Rokottamalla jokainen suomalainen, 95 % varmuudella täydellisen suojan antavalla rokotteella, jää silti 270.000 ihmistä (5 %) vaille suojaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme