Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten pissaaminen kiihottaa

Vierailija
13.01.2011 |

Olen 32 vuotias pääkaupunkiseudulla asuva mieshenkilö. Eli seksielämäni on tyydyttävää, minulla on 19 vuotias tyttöystävä. Mutta tässä sekstaillessamme tyttöystävältäni lorahti kerran pissaa sänkyyni. Ja huomasin että laukesin silmänräpäyksessä. Nyt pyydän aina häntä virtsaamaan päälleni seksin huipennuksena. Suosittelen kaikille, seksi tuoksuukin aivan uudelta tämän jälkeen

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi mäkin haluun koittaa, harmi et oon vielä lapsi 

Vierailija
22/27 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n intohimo on yksi yleisimmistä fetisseistä.

Myös päälle virtsaaminen sekä naisen virtsasuihkun äänen kuunteleminen rankataan hyvin korkealle.

M48

Tuli heti mieleen parikymppinen tyttöystävä jonka kanssa harrastettiin pitkiä panosessioita kunnes lopussa tämä laukesi todella voimakkaasti supistellen jalat ihan suoraksi jännitettynä ja yleensä vielä nilkoista käsillä täysin levälleen kiskottuna.

Sillä oli ihan hysteerinen tarve köydä pissalla ensin kun oltiin menossa sänkyyn ja vielä uudelleen kesken session juuri ennen kuin päästiin tähän jalat levällään orgasmiasentoon.

Silti tunsin miten sen supistellessa lirahteli vähän lämmintä pissaa joka valui kiveksille ja kasteli ne. Supistelut olivat niin voimakkaita ettei se voinut pidätellä samalla

Normaalisti pissajutut olivat suorastaan ällöttäneet minua mutta tuossa kohtaa kiihotuin aina ajatuksesta että olisin pakottanut tyttöystävän sänkyyn aivan hirvittävässä pissahädässä ja se menettäisi rakon kontrollin orgasmin aikana niin että kusisi minut likomäräksi lauetessaan voimatta estää sitä mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisipa jostain nuoren kaunottaren tyttöystäväksi joka kuseskelisi päälleni sängyssä.

M27

Vierailija
24/27 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niiin ihanaa alko heti kiihottaa haluun kokee sen et joku pissaa mun päälle tai juon pissaa tai syön kakkaa aaaaaah

Vierailija
25/27 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golden shower.

Miksi piti iät mainita?

Vierailija
26/27 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas naisen pieraisu.

Vierailija
27/27 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olis kiihottavaa jos voisin kusta naisen sisään niin että kusi ei tulis yli vaan jäisi naiseen, nainen olis niinku vessanpönttönä,ei kiinnosta kusta suuhun vaan pimpsaan. Kiihottaa kusta Emilia Clarkeen kun hän esittää daenerys targaryenia. Kiihottaa ajatus jos daenerys olis tuossa ja mua kusettaa, vetäsin munan esiin ja työ täs emilian pimpsaan ja alkaisin lorottaa 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi