Onko kellään luomuvinkkiä raskautumiseen
Ja nyt en tarkoita sitä panemista...vann ihan esim. olen kuullut greippimehusta... Eihän näitä nyt voi ottaa todesta, mut ei se poiskaan ole!
Toista lasta ollaan yritetty jo vuoden ja ollaan menossa tutkimuksiin
Kommentit (25)
popsiminen voi heikentää raskaaksi tulon mahdollisuutta. Eli silloin kun toivoo raskautta kannattaa ottaa vaikka parasetamolia jos kovasti särkee.
Normaalipainoisellakin painon pieni lasku voi vilkastuttaa hormoonitoimintaa. Meillä kävi niin, että 1,5v yrittämisen jälkeen innostuin joulun jälkeen kuntokuurille (söin terveellisesti ja lenkkeilin ja uin paljon), paino tipahti ihan kilon-pari ohessa ja heps plussa tikussa.
voi toisaalta myös aiheuttaa hedelmättömyyttä?
tämä auttoi mulla raskautumiseen tai sitten on sattumaa: kerroin muutamalle satunnaiselle tutulle, että olemme yrittäneet turhaan esikoista puoli vuotta, ja sitten parhaalle ystävälleni. Pari päivää tämän keskustelun jälkeen tärppäsi. Jotenkin tajusin, ettei tää nyt ookaan niin hirveä asia (vielä). Tietenkin mulla auttoi myös se, etten kärsinyt mistään hirveästä vauvakuumeesta, enkä nytkään raskaana hypi seinille onnesta ja kävele mahaa hieroskellen ympäriinsä (huom. en mitenkään halveksu (yli-)innokkaita odottajia, kukin toki tyylillään).
Luulen, että mulla helpotti stressi sen verran, että yritys onnistui - en tiedä. Halusin vain jakaa tämän tarinan.
jolloin käytiin eläintarhassa ja appivanhempien mökillä. :D
Ei vaan lapsettomuustaustan (esikoisen alulle saattamisessa meni yli 2 vuotta) omaavana olen sitä mieltä, että jos raskauden yrittäminen venyy niin tuskin silloin mitkään luomukikat auttaa yhtään sen kummemmin. Jatkatte vaan entiseen malliin ja tärppi tulee jos on tullakseen ja jos ei tule niin apukeinoja on olemassa.
tämä auttoi mulla raskautumiseen tai sitten on sattumaa: kerroin muutamalle satunnaiselle tutulle, että olemme yrittäneet turhaan esikoista puoli vuotta, ja sitten parhaalle ystävälleni. Pari päivää tämän keskustelun jälkeen tärppäsi. Jotenkin tajusin, ettei tää nyt ookaan niin hirveä asia (vielä). Tietenkin mulla auttoi myös se, etten kärsinyt mistään hirveästä vauvakuumeesta, enkä nytkään raskaana hypi seinille onnesta ja kävele mahaa hieroskellen ympäriinsä (huom. en mitenkään halveksu (yli-)innokkaita odottajia, kukin toki tyylillään).
Luulen, että mulla helpotti stressi sen verran, että yritys onnistui - en tiedä. Halusin vain jakaa tämän tarinan.