Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäkää miten Jeesus valitsee seuraajansa?

Vierailija
13.01.2011 |

Joskus teininä kovasti yritin rippikoululeirillä tiristää, että tule nyt, tule nyt. On avoinna sydän ja sielu. Olisin ollut ihan valmis luovuttamaan elämäni Jeesukselle.

Ei mitään. Ei sitten yhtään mitään.

Joskus aikuisenakin olen sanonut, että jos kerran olet olemassa tervetuloa - eikä taaskaan ketään.

Millä Jeesus valitsee ne, jotka se ottaa syliinsä ja me, joilla ei tunnu värähtävän mitään.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. osa syntyy maahan, jossa hämätään - esim. synnyt muslimimaahan, ja olet koko ikäsi vääräuskoinen

- kiitokseksi helvetin tulia!

2. synnyt kehitysmaahan, kärsit koko ikäsi nälänhädistä ja sodista, etkä kuule Jeesuksesta kuin ohimennen kun pääset vuodeksi kouluun

- kiitokseksi helvetin tulia!

3. synnyt pohjoismaihin ja satut kuulumaan siihen 30 %, joka on riittävän sekaisin uskoakseen. Elät kauhussa ja odotat joka päivä maailmanloppua yltäkylläisyyden ja oikeudenmukaisuuden keskellä. Kiitokseksi pääset taivaaseen, jossa soittelet harppua lopun ikää... ja aina vaan on nastaa päivästä toiseen.

Todennäköisyys siis päästä taivaaseen 6 miljardin ihmisen maapallolla on siis minimalistiset, mutta eiks jeh, tsiisus on reilu ja oikeudenmukainen heebo. Täynnä armoa ja rakkautta.

Kiitos tsiisus!

Vierailija
2/54 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toisten rukouksia kuunnellaan ja toisten ei. Vaikea uskoa, että toiset ovat parempia tai rukoilisivat paremmin kuin toiset. Olisi mielenkiintoista kuulla näkemyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa näistä palstan "ME hyvät - TE huonot"-tapauksista jäänee kyllä kyydistä.

Vierailija
4/54 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko liian vaikea kysymys?

Vierailija
5/54 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on täysin varma asia. Toiset kokevat uskoontulon todella voimakkaasti, toiset eivät sen ihmeemmin. Mutta se yhdistaa, että he kyllä tietävät! Aloita raamatun lukeminen 1 mooseksen kirjasta, mitään kirjaa, ei ole järkevää aloittaa keskivaiheesta. Tarvitse ns. hengellistä ruokaa, sillälailla kasvat uskossasi ja kyllä tulet myös kokemaan olevasi Yeshuan oma.

Siunausta elämääsi!

Vierailija
6/54 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tiiä tulla luo jos mua kutsuu väärällä nimellä.

Jeesuksen oikea nimi on Yeshua. Hän tulee, kun sinä pyydät.

Vierailija
7/54 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavalla kuin Mustanaamiokin, arvelen ma.

Vierailija
8/54 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vain naurattaa, huvittaa ja kyllästyttää koko Raamattu. En saata ymmärtää, että se olisi jotenkin jotain joka voisi olla totta. Omituista jorinaa ja vanhaa kieltä. Minussa ei enää näin aikuisena ole mitään joka voisi ottaa koko jutun tosissaan... minä en vain millään tavalla ole taipuvainen uskoon.

Olenkohan paholaisen riivaama? Kuvittelen kyllä olevani ihan vain tavallinen kotiäiti, mutta josko paholainen on asettunut minuun ja etsii kauheita tekoja minussa?

ap

Vierailija
9/54 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastustat koko uskoontuloa. Raamattu on mitä mahtavin kirja, joka aukeaa vain Pyhän Hengen avulla. Muille se on todennäköisesti kuvailemaasi jorinaa. Itse olen alkanut tutkia raamattua hepreaksi, eli sillä kielellä jolla se on alunperin kirjoitettu. Aivan upeaa! Jokainen kirjainkin tarkoittaa jotain.

Vierailija
10/54 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesuksella naistenmiehenä

valtava on suksee

Kun kaikki vanhanpiian rehjakkeet

turvaa Jeesukseen

Sillä Jeesus armahtaa vanhojapiikoja

joilla ei muuten oo ollukkaan miehiä liikoja

Mutta vanhatpiiat kuunnelkaa

uutinen ylimainio

Lapualta tulee jotain parempaa

Kyllä näin o!

Sieltä tulee oikea elävä mies

miehinen ja karvainen

joka vanhoja ämmiä kastelee

nimeen Jeesuksen

Jee, jee, Jeesus armahda

jee, jee, meitä puutteessa

jee, jee, Jeesus armahda

jee, jee, meitä puutteessa

Kyöpelinvuori on nykyään out

ja Yli-Mainio on in

Kun kaikki vanhatpiiat painaa

Lapualle seuroihin

Vierailija
11/54 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sanotaan, että tulee se kun antaa. Miten antaa, kun ei osaa? Eikö Jeesus voisi vähän pukata pyllystä tai jotain?

ap

Vierailija
12/54 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran olet valmis Hänet vastaanottamaan. Harva meistä kai kokee mitään helluntaihenkistä järisyttävää uskoontuloa.. Itse ainakin huomasin uskovani vähitellen.

Vierailija
13/54 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitse mitään osata. Usko on Jumalan lahja. Et pysty kehittämään uskoa itsestäsi, se tulee sydämeesi sinun käsityskykysi ulkopuolelta.

Omakohtainen kokemukseni on se, että entisestä bilehileestä ja erittäin itsekkäästä ihmisestä on Jumala onnistunut muuttamaan sydäntä uudeksi pikkuhiljaa. Jokainen on persoona ja Jumala kyllä tuntee luotunsa. Ehkä sinulla on ns. etsikkoaika meneillään. Sinuna ottaisin rohkeasti raamatun käteen ja alkaisin järjen vastustuksesta huolimatta lukemaan. Usko on järjen yläpuolella.

Vierailija
14/54 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tiiä tulla luo jos mua kutsuu väärällä nimellä.

Vierailija
15/54 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko on järjen yläpuolella.

nyt on vaan keino sivuuttaa Raamatun ja uskomisen järjettömyydet kääntämällä asiat päälaelleen.

Hihhulien tapa toimia.

Vierailija
16/54 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on vaan keino sivuuttaa Raamatun ja uskomisen järjettömyydet kääntämällä asiat päälaelleen.

Hihhulien tapa toimia.

Vierailija
17/54 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ois koko aika pyhä, lämmin, hellä ja pörröinen olo ja tietäsi, että Jeesus pitää huolen.

Oikeasti olen erittäin skeptinen. Jumalaan tai johonkin luojaan uskon jollain tasolla, Jeesus on ihan puppua ja kristinusko saa vatsani vääntämään.

Olen bi-seksuaali ja uskon luojan minut luoneen tälläiseksi, enkä usko että se on huonompi tai parempi asia kuin mikään muukaan seksuaalinen suuntautuminen. En usko!

ap

Vierailija
18/54 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin nuorena paljonkin Raamattua, oikein toivoin että tulisi joku tunne siitä että Jumala ja Jeesus ovat olemasas ja pelastavat. Ei ole tullut. Mitä enemmän Raamattua tuli luetuksi sitä absurdimmalta se tuntui.

En ole lapsenakaan uskonut Jumalaan.

Vierailija
19/54 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihhulien tapa toimia.

Vierailija
20/54 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kysy vittuillakseni,

mutta miten Jumala on jotkut valinnut etukäteen ja päättänyt että toisten ei kuulukaan löytää häntä?

Ja jos se on Jumalan iso suunnitelma, niin miten se onkin sitten henk. koht. valinta olla ottamatta Jumalaa tai Yeshuaa vastaan sydämeensä, vaikka niin oli ennalta määrätty? Ei voi olla samaan aikaan määrätty ja valittu. Kuulostaa syyllistämiseltä se että joku on valinnut olla niin tyhymä ettei tajua taivaaseen haluta, vaikka kyseessä olisi ihminen joka ihan rehellisesti etsii paikkaansa ja sydäntänsä ja sitä mikä on oikein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä