Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meandin ystävät... mistä ostatte vaatteita?

Vierailija
13.01.2011 |

Uutena ne on hirveän kalliita! Mistä sais meandia halvemmalla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsin varsinkin medaljonki kuviota ja sitä nyrpeää sammakkoa!

Vierailija
2/6 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutonetissä on vaikka mitä!!! Äidille ja lapselle ihan samaa kuosiakin :) Katso sieltä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon välillä tehnyt löytöjä, mutta kyllä sielläkin osataan nykyään pyytää kovia hintoja.

En ole mikään kova meandi-fani, mutta muutamat kuosit on ihan kivoja, ja kankaat suht laadukkaita vaikka värinpitävyys voisi olla parempi.

Kirppareilta olen ihan yksittäisiä löytyjä tehnyt, muutaman tosi halvankin. Mutta aika vähän tuntuu noita vaatteita olevan käytettynä liikkeellä.

Vierailija
4/6 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon välillä tehnyt löytöjä, mutta kyllä sielläkin osataan nykyään pyytää kovia hintoja.

En ole mikään kova meandi-fani, mutta muutamat kuosit on ihan kivoja, ja kankaat suht laadukkaita vaikka värinpitävyys voisi olla parempi.

Kirppareilta olen ihan yksittäisiä löytyjä tehnyt, muutaman tosi halvankin. Mutta aika vähän tuntuu noita vaatteita olevan käytettynä liikkeellä.

Vierailija
5/6 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ainakin vähän halvemmalla. Eikä hinta enää alessa eroa niin kauheasti markettivaatteen normaalihinnasta.

Vierailija
6/6 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime syksynä meni mallistoon kaikkineen lähes 500e. kaksi lasta ja äiti. Taidan vähän liikaakin tykätä..Lisäksi mitä huutiksesta ostin. Mutta toivon, että saan sitten pinenistä vaatteista mukavasti huutiksessa rahaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä