Meandin ystävät... mistä ostatte vaatteita?
Uutena ne on hirveän kalliita! Mistä sais meandia halvemmalla?
Kommentit (6)
huutonetissä on vaikka mitä!!! Äidille ja lapselle ihan samaa kuosiakin :) Katso sieltä!
oon välillä tehnyt löytöjä, mutta kyllä sielläkin osataan nykyään pyytää kovia hintoja.
En ole mikään kova meandi-fani, mutta muutamat kuosit on ihan kivoja, ja kankaat suht laadukkaita vaikka värinpitävyys voisi olla parempi.
Kirppareilta olen ihan yksittäisiä löytyjä tehnyt, muutaman tosi halvankin. Mutta aika vähän tuntuu noita vaatteita olevan käytettynä liikkeellä.
oon välillä tehnyt löytöjä, mutta kyllä sielläkin osataan nykyään pyytää kovia hintoja.
En ole mikään kova meandi-fani, mutta muutamat kuosit on ihan kivoja, ja kankaat suht laadukkaita vaikka värinpitävyys voisi olla parempi.
Kirppareilta olen ihan yksittäisiä löytyjä tehnyt, muutaman tosi halvankin. Mutta aika vähän tuntuu noita vaatteita olevan käytettynä liikkeellä.
Saa ainakin vähän halvemmalla. Eikä hinta enää alessa eroa niin kauheasti markettivaatteen normaalihinnasta.
Viime syksynä meni mallistoon kaikkineen lähes 500e. kaksi lasta ja äiti. Taidan vähän liikaakin tykätä..Lisäksi mitä huutiksesta ostin. Mutta toivon, että saan sitten pinenistä vaatteista mukavasti huutiksessa rahaa..
etsin varsinkin medaljonki kuviota ja sitä nyrpeää sammakkoa!