10 v. tytöllä alkanut kasvaa vain toinen rinta,
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
toinen rinta kasvamaan ensin. Sitten tasoittuu ja molemmat samankokoisia.
Aikuisilla voi olla eriparia, ei ole takuuta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne tissit sieltä kasvaa ihan varmasti ja kaksinkappalein. Mullakin aikoinaan toinen oli nopeempi mutta en itse kiinnittänyt asiaan mitään muuta huomiota kuin että "kappasvaan" ja mun äiti vielä vähemmän. Ihan normit noista on tullut.
No kuule ei välttämättä kasva. Mulle ei kumpikaan kun oli jotain häikkää hormonitoiminnassa.
Ketään ei kiinnostanut, joten 30-vuotiaana hankin implantit. Lääkäri harmitteli ettei asiaan ollut puututtu aiemmin, jolloin yhteiskunta olisi maksanut epämuodostuman korjauksen.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="13.01.2011 klo 11:32"]onko muilla käynyt näin?
YKSISARVINEN :D buhahaa
Se voidaan korjata, mutta sinulle ei voida aivosiirrettä laittaa.
Katso että säästätte rahaa lapsen tulevaan rintaleikkaukseen kun on aikuinen.
Mulla alkoi rinnat olemaan isot jo 12v, mutta kasvusta asti ne on aina roikkuneet ja vaikka olen vasta 21v niin rintani roikkuvat pahasti. Voiko Kela maksaa leikkausta tälläsestä? Ei ole normaalia, että mun ikäsellä roikkuu rinnat. Ne ei ole koskaan edes ollut pystyt eli niissä täytyy olla joku kudosvika tms. :(
Tubulaarisiakin korjataan, ja ne alkaa helposti roikkuakin. Mene lääkäriin. Saat varmaan lähetteen eteenpäin. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Mulla alkoi rinnat olemaan isot jo 12v, mutta kasvusta asti ne on aina roikkuneet ja vaikka olen vasta 21v niin rintani roikkuvat pahasti. Voiko Kela maksaa leikkausta tälläsestä? Ei ole normaalia, että mun ikäsellä roikkuu rinnat. Ne ei ole koskaan edes ollut pystyt eli niissä täytyy olla joku kudosvika tms. :(
On se normaalia. Mulla kasvoi kans jo heti teininä roikkuvaan malliin rinnat. Ei myöskään siis ole ikinä olleet pystyt.
Vierailija kirjoitti:
Katso että säästätte rahaa lapsen tulevaan rintaleikkaukseen kun on aikuinen.
Vähän myöhäistä neuvoa, kun se on jo aikuinen ja erittäin todennäköisesti myös kaksirintainen
Surullista että jo 10v alkaa rinnat kasvaa. Sehän on vielä pieni tyttö :(
Oon 14 ja toinen rinta kasvaa ja tunnen siellä rauhasen. Toinen rinta on kasvanut vähän, mutta lopetti? En enään tunne siinä edes rauhasta? Huolestuttaa että se jään tuon kokoiseksi ... Mulla alko kasvamaan jo 9v.