SVEA-pipo
Olenko jäänyt jostain paitsi kun en ymmärrä mikä tämä SVEApipo juttu on?? Melko jokaisella on sellainen.. siis aikuisella..Värejä löytyy laidasta laitaan..
Kommentit (29)
te olette ostaneet niitä? Mä en ole nähnyt kuin laivalla ja nyt olisi haussa sellainen tuttavan lapselle!
http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/asusteet/muut-asusteet/lakit-lip…
mut en kyl tiiä muuten mistä niitä enää saa.
Esiteini halusi sellaisen joululahjaksi. Juu, toki meillä ostetaan 20 euron pipo! :D
DC:n, Burtonin ym pipo, hintaa 40e :O
Ilmoitin että juu ei, pyydä joululahjaksi lahjakortti tai säästä viikkorahoistasi.
No on se kieli ärsyttävän kuulosta..
suomenruotsi on rumaa koska ne puhuu sitä suomalaiselle aksentilla. ruotsinruotsi on paljon paremman kuulosta
kaikki siihen liittyvät positiiviset tai negatiiviset mielleyhtymät riippuvat ihan täysin kuulijasta. Eli sun mielestä voi olla rumaa, jostakusta toisesta maailman kaunein kieli.
ihan klassinen lapsuuden perusmainospipo tupsulla tai ilman. Taite on vaan vedetty suoraksi. Kaivakaa nyt äkkiä ikivanhat ossuuspankin ja säästöpankin pipot esiin!
te olette ostaneet niitä? Mä en ole nähnyt kuin laivalla ja nyt olisi haussa sellainen tuttavan lapselle!
<a href="http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/asusteet/muut-asusteet/lakit-lip…" alt="http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/asusteet/muut-asusteet/lakit-lip…">http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/asusteet/muut-asusteet/lakit-lip…;
mut en kyl tiiä muuten mistä niitä enää saa.
pitääks paikkansa, että ovat olleet alunperin jonkun pankin (?) mainospipa?`:D
Nyt ei näy enää kellään. Tytöltäni varastettiin oma viime talvena koulussa.
Missä se nyt vasta on tullut muotiin?
No on se kieli ärsyttävän kuulosta..
suomenruotsi on rumaa koska ne puhuu sitä suomalaiselle aksentilla. ruotsinruotsi on paljon paremman kuulosta
kaikki siihen liittyvät positiiviset tai negatiiviset mielleyhtymät riippuvat ihan täysin kuulijasta. Eli sun mielestä voi olla rumaa, jostakusta toisesta maailman kaunein kieli.
Juu..Näin! Sanomani piti etttä VARMASTI myös suomalainen mongerrus on jonkun mielesrä ärsyttävän kuuloista...Mutta tämä minun mielipide ja yleinen kanta( myös huomaan itselläni) on että ruotsalaisuus on jotenkin hintahtavaa ym. epämielyttävää..Siksi ihmettelenkin tätä SVEA-pipon suurta suosiota suomessa.. Mutta voihan se ollaniinkin että tämä mielipide ollaan saatu säästettyä nuoremmalta sukupolvelta.
Ap
No on se kieli ärsyttävän kuulosta..
suomenruotsi on rumaa koska ne puhuu sitä suomalaiselle aksentilla. ruotsinruotsi on paljon paremman kuulosta
kaikki siihen liittyvät positiiviset tai negatiiviset mielleyhtymät riippuvat ihan täysin kuulijasta. Eli sun mielestä voi olla rumaa, jostakusta toisesta maailman kaunein kieli.
Juu..Näin! Sanomani piti etttä VARMASTI myös suomalainen mongerrus on jonkun mielesrä ärsyttävän kuuloista...Mutta tämä minun mielipide ja yleinen kanta( myös huomaan itselläni) on että ruotsalaisuus on jotenkin hintahtavaa ym. epämielyttävää..Siksi ihmettelenkin tätä SVEA-pipon suurta suosiota suomessa.. Mutta voihan se ollaniinkin että tämä mielipide ollaan saatu säästettyä nuoremmalta sukupolvelta.
Ap
suomenruotsi on rumaa koska ne puhuu sitä suomalaiselle aksentilla. ruotsinruotsi on paljon paremman kuulosta