Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SVEA-pipo

Vierailija
13.01.2011 |

Olenko jäänyt jostain paitsi kun en ymmärrä mikä tämä SVEApipo juttu on?? Melko jokaisella on sellainen.. siis aikuisella..Värejä löytyy laidasta laitaan..

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se kieli ärsyttävän kuulosta..

suomenruotsi on rumaa koska ne puhuu sitä suomalaiselle aksentilla. ruotsinruotsi on paljon paremman kuulosta

Vierailija
22/29 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

te olette ostaneet niitä? Mä en ole nähnyt kuin laivalla ja nyt olisi haussa sellainen tuttavan lapselle!

http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/asusteet/muut-asusteet/lakit-lip…

mut en kyl tiiä muuten mistä niitä enää saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esiteini halusi sellaisen joululahjaksi. Juu, toki meillä ostetaan 20 euron pipo! :D

DC:n, Burtonin ym pipo, hintaa 40e :O

Ilmoitin että juu ei, pyydä joululahjaksi lahjakortti tai säästä viikkorahoistasi.

Vierailija
24/29 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se kieli ärsyttävän kuulosta..

suomenruotsi on rumaa koska ne puhuu sitä suomalaiselle aksentilla. ruotsinruotsi on paljon paremman kuulosta


kaikki siihen liittyvät positiiviset tai negatiiviset mielleyhtymät riippuvat ihan täysin kuulijasta. Eli sun mielestä voi olla rumaa, jostakusta toisesta maailman kaunein kieli.

Vierailija
25/29 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan klassinen lapsuuden perusmainospipo tupsulla tai ilman. Taite on vaan vedetty suoraksi. Kaivakaa nyt äkkiä ikivanhat ossuuspankin ja säästöpankin pipot esiin!

te olette ostaneet niitä? Mä en ole nähnyt kuin laivalla ja nyt olisi haussa sellainen tuttavan lapselle!

<a href="http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/asusteet/muut-asusteet/lakit-lip…" alt="http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/asusteet/muut-asusteet/lakit-lip…">http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/asusteet/muut-asusteet/lakit-lip…;

mut en kyl tiiä muuten mistä niitä enää saa.

Vierailija
26/29 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääks paikkansa, että ovat olleet alunperin jonkun pankin (?) mainospipa?`:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/29 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei näy enää kellään. Tytöltäni varastettiin oma viime talvena koulussa.

Missä se nyt vasta on tullut muotiin?

Vierailija
28/29 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se kieli ärsyttävän kuulosta..

suomenruotsi on rumaa koska ne puhuu sitä suomalaiselle aksentilla. ruotsinruotsi on paljon paremman kuulosta


kaikki siihen liittyvät positiiviset tai negatiiviset mielleyhtymät riippuvat ihan täysin kuulijasta. Eli sun mielestä voi olla rumaa, jostakusta toisesta maailman kaunein kieli.


Juu..Näin! Sanomani piti etttä VARMASTI myös suomalainen mongerrus on jonkun mielesrä ärsyttävän kuuloista...Mutta tämä minun mielipide ja yleinen kanta( myös huomaan itselläni) on että ruotsalaisuus on jotenkin hintahtavaa ym. epämielyttävää..Siksi ihmettelenkin tätä SVEA-pipon suurta suosiota suomessa.. Mutta voihan se ollaniinkin että tämä mielipide ollaan saatu säästettyä nuoremmalta sukupolvelta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/29 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se kieli ärsyttävän kuulosta..

suomenruotsi on rumaa koska ne puhuu sitä suomalaiselle aksentilla. ruotsinruotsi on paljon paremman kuulosta


kaikki siihen liittyvät positiiviset tai negatiiviset mielleyhtymät riippuvat ihan täysin kuulijasta. Eli sun mielestä voi olla rumaa, jostakusta toisesta maailman kaunein kieli.


Juu..Näin! Sanomani piti etttä VARMASTI myös suomalainen mongerrus on jonkun mielesrä ärsyttävän kuuloista...Mutta tämä minun mielipide ja yleinen kanta( myös huomaan itselläni) on että ruotsalaisuus on jotenkin hintahtavaa ym. epämielyttävää..Siksi ihmettelenkin tätä SVEA-pipon suurta suosiota suomessa.. Mutta voihan se ollaniinkin että tämä mielipide ollaan saatu säästettyä nuoremmalta sukupolvelta.

Ap