Mikä on sopiva paino 168cm naiselle?
MIstä tietää että on liikaa painoa; onko se kilomäärä, vaatekoko vaiko peilikuva?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 164cm. Olen painanut 52kg ja näytin anorektiseltä. Vuosien varrella olen kerryttänyt lihasta ja nyt painoa on kaikkineen 75kg. Käytän S-koon vaatteita. Yläosasta joskus M, kun hauis ja hartiat Kunnas jos on kovin kiikkana. Tiedän, että mun BMI huutaa "läski", mutta peilikuva näyttää muuta samoin kehonkoostumusmittaus.
Sanoisin, että peilikuva ja kropan malli on ne mittarit millä sitä sun ihanne painoa voi arvioida. Ja sekin onko se sun massa läskiä vai lihasta. Harva lihaksikas on "kevyt".
Lihaksikas nainen ei ole kaunis, joten takaisin puntarin ääreen.
Sinun mielestäsi :D Aviomieheni ja ystäväpiirini ovat erimieltä. Sääli, sinun pinnallisuutesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 164cm. Olen painanut 52kg ja näytin anorektiseltä. Vuosien varrella olen kerryttänyt lihasta ja nyt painoa on kaikkineen 75kg. Käytän S-koon vaatteita. Yläosasta joskus M, kun hauis ja hartiat Kunnas jos on kovin kiikkana. Tiedän, että mun BMI huutaa "läski", mutta peilikuva näyttää muuta samoin kehonkoostumusmittaus.
Sanoisin, että peilikuva ja kropan malli on ne mittarit millä sitä sun ihanne painoa voi arvioida. Ja sekin onko se sun massa läskiä vai lihasta. Harva lihaksikas on "kevyt".
Lihaksikas nainen ei ole kaunis, joten takaisin puntarin ääreen.
Sanoo mies, jonka naismaku on pakkasen n-u-ssima pulkkanaru 😂
Jos paino menee yli 53-55 kg niin silloin ainakin kannattaisi ruveta katselemaan peiliä enemmän...