Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on sopiva paino 168cm naiselle?

Vierailija
13.01.2011 |

MIstä tietää että on liikaa painoa; onko se kilomäärä, vaatekoko vaiko peilikuva?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää lukee näitä itteni puolesta, oon n. 168 cm pitkä (ainakin luulisin niin) ja painan 72 kg :( luulin vielä että nyt oon ihan sopivan kokonen, ei ole edes mikään erityisen iso vyötärö... en halua että musta ikinä tulee samanlainen kuin mun äidistä (saman pituinen mutta varmaan 60 kg painavampi).... eli näköjään tossua toisen eteen vaan sitten

Vierailija
42/63 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 168 cm ja painan 53 kg. Oon myös masentunut, enkä syö tarpeeksi, en kuitenkaan näytä vielä nälkiintyneeltä.  Parhaalta näytin 57 kiloisena. Sanoisin, että 55-62 kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 168 cm ja painan 53 kg. Oon myös masentunut, enkä syö tarpeeksi, en kuitenkaan näytä vielä nälkiintyneeltä.  Parhaalta näytin 57 kiloisena. Sanoisin, että 55-62 kg.

Niin ja oon rakenteeltani hyvin siro, varmaan suurimmalle osalle suuremmat painot on hyvät. :)

Vierailija
44/63 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

53-70 kg on bmi:n mukaan normaalipaino 168 cm pitkälle aikuiselle.

Vierailija
45/63 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa itselle ominainen paino, johon paino kitudieeteistä huolimatta tahtoo asettua. Tuo paino myös nousee vanhemmiten. Pääasia että on reipas ja voi hyvin.

Myöskin, kurvikkailla on vaikeampaa, löysät jättirinnat ja leveä perä ahdistaa. Älkää verratko itseänne muihin, vaan kuunnelkaa kehoa. Kyllä sen itse tietää missä mennään. Talvipaino saattaa myös olla hiukan enemmän kuin kesällä.

Vierailija
46/63 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

49-54kg

Vierailija
47/63 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse painan 58 kg, mutta en näkisi mitään syytä miksei koko BMI:n mukainen normaalipainon vaihteluväli olisi se ihannepaino. Kun onko painolla loppujen lopuksi niin kamalasti väliä niin kauan kun yli- tai alipaino eivät vaaranna terveyttä?

Vierailija
48/63 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peili kertoo karua kieltä. Jos vyötäröllä uimarengas niin jotain tarttis tehdä!

Vierailija
49/63 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

45-50 kg. Mielestäni naisen ei kuulu painaa yli 55 kiloa.

Vierailija
50/63 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-60 kg on melko lailla optimi.

Vierailija
51/63 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 167 ja 56kg, kun olin sairaana ja syöpälääkkeet lihottivat, painon 62 ja tunsin itseni pönäkäksi.

Kukaan ei ole minua missään vaiheessa pitänyt laihana tai lihavana. Oma tottumus on tärkeämpää, jos on tottunut koko ikänsä olemaan hoikka, niin ei viihdy kropassaan ja päinvastoin.

Vierailija
52/63 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 164cm. Olen painanut 52kg ja näytin anorektiseltä. Vuosien varrella olen kerryttänyt lihasta ja nyt painoa on kaikkineen 75kg. Käytän S-koon vaatteita. Yläosasta joskus M, kun hauis ja hartiat Kunnas jos on kovin kiikkana. Tiedän, että mun BMI huutaa "läski", mutta peilikuva näyttää muuta samoin kehonkoostumusmittaus.

Sanoisin, että peilikuva ja kropan malli on ne mittarit millä sitä sun ihanne painoa voi arvioida. Ja sekin onko se sun massa läskiä vai lihasta. Harva lihaksikas on "kevyt".

Vierailija
53/63 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

47-55 kg väliin menee paras paino lähes jokaiselle tuon mittaiselle naiselle.  

Vierailija
54/63 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 168 cm ja tulledsani raskaaksi oli 51 kg ja alkuraskauden aikana laihduin pahoinvoinnin takia 49 kiloiseksi eli todella alipainoiseksi. Sitten synnytyksen jälkeen oli jäljellä 55 kg ja koin olevani ok hoikka. Kotiäitinä hoidin väsymystäni ja yksinäisyyttäni syömällä ja 10 vuodessa lihoin 65-kiloiseksi. Mies haukkui minut ällöttävän rumaksi läskiksi ja ettei pysty enää harrastamaan seksiä kanssani. Lihasta oli kyllä, kävin salilla 3 krt viikossa. No laihdutin parissa vuodessa ja olen nyt 59 kg ja näytän silmissäni yhä järkyttävältä läskikasalta, vaikka käyn salilla 4 krt viikossa ja minulla on personal trainer. Tavoite on laihtua tämän vuoden aikana 55 kiloon. Kehonkuvani on mennyttä ja luulen pitäväni itseäni rumana kaiken painoisena. Olen 45 v eli laihtuminen on koko ajan vaikeampaa kuin nuorena. Näytin mielestäni 65 kg nuoremmalta kuin nyt, kun posket vähän roikkuvat laihduttuani.

Vierailija
55/63 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 164cm. Olen painanut 52kg ja näytin anorektiseltä. Vuosien varrella olen kerryttänyt lihasta ja nyt painoa on kaikkineen 75kg. Käytän S-koon vaatteita. Yläosasta joskus M, kun hauis ja hartiat Kunnas jos on kovin kiikkana. Tiedän, että mun BMI huutaa "läski", mutta peilikuva näyttää muuta samoin kehonkoostumusmittaus.

Sanoisin, että peilikuva ja kropan malli on ne mittarit millä sitä sun ihanne painoa voi arvioida. Ja sekin onko se sun massa läskiä vai lihasta. Harva lihaksikas on "kevyt".

Lihaksikas nainen ei ole kaunis, joten takaisin puntarin ääreen. 

Vierailija
56/63 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa sitä omaa vyötäröänne, se on tärkein! Ei välttämättä edes se paino.. 

Ei nyt sixpackia tarvitse olla sentäs :)

Vierailija
57/63 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 168cm ja nyt rv 37 painan 79kg. Liikaa on, toivon että se 10kg jäisi synnärille.

69 kiloa olisi ihan ok, mutta mielellään siitäkin vähän alaspäin. Olen todennut että tervein paino itselle aikuisiällä on noin 65 kiloa. Toki olen iso silloinkin jos katsoo saman kokoista, 168/65kg miestä.

Vierailija
58/63 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 60 kiloa on passeli. Jos kyykkäät ja käyt salilla, niin painoa voi olla 2-3 kiloa tohon päällekin. Sitten oletkin aivan täydellinen paketti ja multa ainakin tippuu leuka ja silmät maahan jos kävelet jossain vastaan sekä saan välittömän koko loppupäivän kestävän erektion. 

Vierailija
59/63 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 168 cm ja tulledsani raskaaksi oli 51 kg ja alkuraskauden aikana laihduin pahoinvoinnin takia 49 kiloiseksi eli todella alipainoiseksi. Sitten synnytyksen jälkeen oli jäljellä 55 kg ja koin olevani ok hoikka. Kotiäitinä hoidin väsymystäni ja yksinäisyyttäni syömällä ja 10 vuodessa lihoin 65-kiloiseksi. Mies haukkui minut ällöttävän rumaksi läskiksi ja ettei pysty enää harrastamaan seksiä kanssani. Lihasta oli kyllä, kävin salilla 3 krt viikossa. No laihdutin parissa vuodessa ja olen nyt 59 kg ja näytän silmissäni yhä järkyttävältä läskikasalta, vaikka käyn salilla 4 krt viikossa ja minulla on personal trainer. Tavoite on laihtua tämän vuoden aikana 55 kiloon. Kehonkuvani on mennyttä ja luulen pitäväni itseäni rumana kaiken painoisena. Olen 45 v eli laihtuminen on koko ajan vaikeampaa kuin nuorena. Näytin mielestäni 65 kg nuoremmalta kuin nyt, kun posket vähän roikkuvat laihduttuani.

Kuulostat aika lailla täydelliseltä. Jos et kelpaa miehellesi niin ota minuun yhteyttä..sähköpostilla..

Vierailija
60/63 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin joku 60kg yläpuolella mutta 70kg alapuolella. Itse olen tuon pituinen ja painan lähes 90kg. Kyllä vtuttaa kun laihimmillani painoin 52kg.