Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vietät juhannusta yksin saunattomassa kerrostaloyksiössä?

Vierailija
20.06.2022 |

Mitä teet? Mitä syöt ja juot?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden ulos sieltä yksiöstä höyrylaivalounasristeilylle.

Vierailija
2/41 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän samoin kuin jokaista muutakin päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys siis, että miten saa juhannustunnelmaa sinne yksiöön?

Laittaisin varmaan jotain saaristolaistyyppisiä herkkuja (uusia perunoita, kalaa, mätiä jne) ja juomaksi skumppaa tai roseeviiniä.

Radio päälle ja sieltä Iskelmäkanava. Maljakkoon niittykukkia. Kylppäriin tekisin tunnelmallisen minispan kynttilöineen. Lumenen koivuntuoksuiset tuotteet sopisivat tunnelmaan.

Vierailija
4/41 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen rauhassa kirjoja tai katson hömppäsarjoja. Käyn pyöräilemässä. Syön uusia perunoita ja silliä. Käyn ehkä uimassa. Oikein leppoisaa ja mukavaa. En tykkäisi yhtään viettää juhannusta missään isommassa porukassa tai riitelevien sukulaisten kanssa.

Vierailija
5/41 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole moisesta kokemusta kun juhannukset yleensä menevät veneellä saaristossa.

Mut jos ap asuu moisessa paikassa ni ehkä sieltä kannattais etsiytyä muualle?

Vierailija
6/41 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin rauhasta! Ja ostan ihania kukkia pikku kotiini. Lisäksi seuranani on kissanpentu.

Vierailija
7/41 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä pitäisi jotenki 'viettää'? Ihan merkitsee minulle samaa kuin muutkin päivät.

Vierailija
8/41 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joudun olemaan pakkoseurallinen. Olisi unelmaa olla rauhassa yksiössä ja saisi tehdä mitä huvittaa.

Vierailija
9/41 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sinä ap?

Vierailija
10/41 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitä pitäisi jotenki 'viettää'? Ihan merkitsee minulle samaa kuin muutkin päivät.

Varmaan siksi koska 99% normaaleista ihmisistä 'viettää juhannusta' juhannuksena.

Vierailija
11/41 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden mökille.

En tosin elä saunattomassa kerrostaloyksiössä, vaan saunattomassa rivitaloyksiössä, joka on lähes sama asia.

Vierailija
12/41 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut viettää aattoillan työperäisen siirtolaisen, Negritan, kanssa juoden Coca-Colaa ja myöhemmin lauleskelen tai ainakin hoilaan kuuluvasti!

Vierailija
13/41 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali viikonloppu, päivän vaan pidempi. Ei ole pakko viettää ollenkaan. Stadikin on hiljaisempi ja rauhallisempi.

Vierailija
14/41 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnossa on sauna, mutta en lämmitä sitä. Saunan lämmitys kesällä lämmittää koko asunnon.

Vierailija
15/41 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen vanhempien luo saunomaan. Vanhemmat tosin mökillä, niin saan olla heillä rauhassa. Olisin mennyt myös mökille, mutta omien töiden takia en viitsi, koska matka on niin pitkä.

Syön ainakin uusia perunoita voilla ja salaattia.

Otan rennosti.

Vierailija
16/41 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön eilen evattua maksamakkaraa, jota olen säilyttänyt jääkaapissa, 200g häistä jäänyttä makaronilaatikkoa sekä lasten vanukkaat, kun lähtivät vaimon kanssa mökille. Ihanaa!!

Vierailija
17/41 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama maukas olvi riittänee- ja relaus. 

Vierailija
18/41 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pitänyt juhannuksesta. Olen jouluihminen vaikka kesähelteistä tykkäänkin.

Vierailija
19/41 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Osta vasta. 2. Pidä ikkunat kiinni mutta avaa verhot. 3. Kohta on kuuma kuin saunassa ja voit ottaa vastan käyttöön.

Vierailija
20/41 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luen rauhassa kirjoja tai katson hömppäsarjoja. Käyn pyöräilemässä. Syön uusia perunoita ja silliä. Käyn ehkä uimassa. Oikein leppoisaa ja mukavaa. En tykkäisi yhtään viettää juhannusta missään isommassa porukassa tai riitelevien sukulaisten kanssa.

Tämä oli kiva hyvänmielen viesti. Kiitos!

Oikeasti meidän tulisi olla kiitollisia monista asioista. Kaikilla ei ole edes puhdasta vettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan