Synnärin verkkoalushousut
Onko niitä siellä eri kokoja? Entä pysyykö sairaalan jälkivuotositeet paikallaan ilman niitä verkkohousuja eli onko niissä se teippipuoli? Sairaalakassia pakkaan ja mietin tarviinko sinne paljon omia pikkuhousuja.
Kommentit (67)
Jos synnytät sektiolla, et tarvi verkkohousuja eka vuorokauden jälkeen
No ei kyllä pidä paikkaansa minun kohdallani ainakaan. Synnytin hätäsektiolla ja vietin sairaalassa viikon synnytyksen jälkeen. En olisi mitenkään pystynyt laittamaan mitään muuta kuin nuo verkkohousut jalkaani koko aikana jo pelkän haavan takia.
Jos synnytät sektiolla, et tarvi verkkohousuja eka vuorokauden jälkeen Eli ota omia varalle.
Mutta jos synnytät alakautta, suosittelen käytettäväksi niitä verkkojuttuja. Omat vaan tahrautuu, eikä omiin edes mahdu ne jättisiteet, ja ilman niitä tuskin pärjäät! Voithan varalta ottaa parit, kotimatkaakin ajatellen, mutta tuskin tarvit muuten.
ihan samanlainen jälkivuoto kuin alakautta synnyttäneenäkin.
koska vuoto tulee kohdun seinämästä irronneen istukan kohdalta.
Kyllä mulla sektion jälkeen vuoto kesti useamman viikon. JA haavan takia en olisi voinut kuvitellakaan omia kalsareita vetäväni jalkaan, yläreuna melkein kaikissa just haavan kohdalla.
Kyllähän se istukka pitää sektiossakin poistaa, ja siitähän se jälkivuoto tulee eikä mistään alapään pintavaurioista. Minulle tehtiin kiireellinen sektio ja jälkivuoto kesti viitisen viikkoa.
Eli ota omia varalle.
Mutta jos synnytät alakautta, suosittelen käytettäväksi niitä verkkojuttuja. Omat vaan tahrautuu, eikä omiin edes mahdu ne jättisiteet, ja ilman niitä tuskin pärjäät! Voithan varalta ottaa parit, kotimatkaakin ajatellen, mutta tuskin tarvit muuten.