työahdistus ja oivallus
Olen täällä muutaman kerran kiroittanut siitä, kuinka en viihdy työssäni ja olen stressaantunut ynnä muuta. Eilen oivalsin (hassua), että eihän mun ole pakko täällä olla. So simple. Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi murehtimiseen ja stressiin. Olen ollut liian kiltti ja myötäilevä aina. Nyt vanhemmalla iällä voin kai jo tehdä päätöksiä jotka tuntuvat oikeilta sydämessäni. Etten aina toimi kuten yleisesti ajatellaan sopivaksi. Toki harkiten teen päätökset mutta kuitenkin. Ymmärrettkö mitä ajan takaa?
Kommentit (6)
Nyt on sitten muutoksen aika. Tee sellaisia ratkaisuja, jotka tekevät sinut onnelliseksi. Uusia asioita kohti! Onnea päätökselle!
Enää ei tunnu niin pahalta tämä työkään, kun tajusin tämän asian. Voin itsekin (osin tietysti) hallita omaa elämääni ja tehdä siitä hyvän. Ikää kohta 40v joten aikaa se vei..
ap
Minuakin ahdistaa juuri nyt työ.
Olen tuon oivalluksen tehnyt jo aikaa sitten että ei kukaan pakota tekemään töitä joita et halua. On vain yksi ongelma: raha.
Kertokaa, miten te jotka olette hypänneet oravanpyörästä tai vaihtaneet täysin alaa olette rahoittaneet uuden elämän?
Olen tekniikan alalla, ja jo kohtalaisella palkalla, tästä jos hyppää tukien varaan kokonaan niin hankalaa tulee.
Vierailija kirjoitti:
Olen tuon oivalluksen tehnyt jo aikaa sitten että ei kukaan pakota tekemään töitä joita et halua. On vain yksi ongelma: raha.
Kertokaa, miten te jotka olette hypänneet oravanpyörästä tai vaihtaneet täysin alaa olette rahoittaneet uuden elämän?
Olen tekniikan alalla, ja jo kohtalaisella palkalla, tästä jos hyppää tukien varaan kokonaan niin hankalaa tulee.
Tiedätkö mikä kellonaika ja päivämäärä on klo 8:46 | 12.1.2011???
Vierailija kirjoitti:
Tunnistamalla elämän realiteetit jo parikymppisenä opiskelijana. Ei velkaa, ei elatusvelvollisuutta, eikä autoa. Olen säästänyt tuhansia viimeisen kymmenen vuoden aikana. Kesät teen keikkatyötä suomessa ja talvet olen etelässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö mikä kellonaika ja päivämäärä on klo 8:46 | 12.1.2011???
Kello 12.01 ja öö vaikka tuota 1.9.1992?
Nyt on sitten muutoksen aika. Tee sellaisia ratkaisuja, jotka tekevät sinut onnelliseksi.
Uusia asioita kohti! Onnea päätökselle!