Lapsi sai sittenkin ne KUOMAT, kiitos lahjoittajalle.
Luulin, että lapsi sai lahjoittajalta pelkät 2 numeroa liian isot syksylenkkarit,mutta vika oli lasten isän.
Väärinkäsitys johtui siitä, että paketit toimitettiin joulun alla lasten isän luo, koska itse olin sairaalassa ja isä oli jemmannut kuomat omasta mielestään "liian isoina" kaapin perälle, enkä niiden olemassa olosta tiennyt.
Olen kiitollinen, lapseni sai talvikengät.
Kommentit (30)
Eicca-Pietarille, että niiden pitäis kestää kahden raisun pojan luistelut.
tahansa. Ja ne syyskengät on hyvät ensi syksynä, ellei poika kasva maata myöten yli 5 cm.
hyvä että myönnät itsekin kirjoittavasi tänne ihan mitä tahansa paskaa tahansa.
mulla on vaan toinen jalka paskana, enkä saa kävellä kuin pakolliset reissut, että lähe siinä kirppareita kiertämään.
Saa tarjota jos on hokkareita 33,5 kokoa max. 15€ ja kotiinkuljetus.
Luuletko oikeasti että joku viitsii lahjoitella teille luistimia tai yhtään mitään - ja vielä kotiin kuljetettuna? Ovensuussa sitten kysyt: onko nää terotettu? Emmä sit ota. Tai: nää on liian huonot meille, voin ottaa mut ei me näitä käytetä, tonne hankeen nakkaan ja vauva-palstalle tuun haukkuu sut.
Olet todellinen symppis, vaikutat erittäin mukavalta ihmiseltä jolle on ilo antaa vähästään, olet niin vähään tyytyväinen ja kiitollinen ennenkaikkea. Ihan mielelläni tuon sulle luistimet vaikka joka vuosi, ja talvikengät ja haalaritkin siihen päälle.
Just joo. Älä unta näe.
tekstiä, että olisin jo ollut satoja kertoja oikeudessa laittomasta uhkauksesta jos kuulija olisi vienyt asian eteenpäin.
Harvemmin kumminkaan tarkoitan sitä jos sanon jollekin että mä tapan sut.
vaikkei luistimina käytettynä löytyiskään. Olen luvannut maksaa 15€ ja me mennään viikonloppuna kärkkäiselle hakemaan ne hokkarit ja isukki maksaa loput kun se saa palkkaa käteen melkein 2700€.
en muistanut vielä ottaa vaikka kävin aamulla hakemassa sossusta maksusitoumuksen lääkkeisiin ja kävin ne apteekista hakemassa.
Pilleriä kurkkuun.
Ihan mielelläni tuon sulle luistimet vaikka joka vuosi, ja talvikengät ja haalaritkin siihen päälle.
Just joo. Älä unta näe.
mielummin heittäisin roskiin kun myisin tälle.
mitä kiskurit kuvittelevat kirppisluistimista saavansa. Ja kun me ollaan ls-asiakkaita, voisin pyytää nicojampan luistinrahat myös sossusta jos olisin viitseliäämpi.
ns. anoppini tulee tänään hoitamaan lapsia, pitääkin vihjaista että Nicojamppa tarttis luistimet, niin säästyy multa se 15€, kun mummo kurvaa kärkkäiselle ostamaan hokkarit heti huomenna.
mulla on vaan toinen jalka paskana, enkä saa kävellä kuin pakolliset reissut, että lähe siinä kirppareita kiertämään.
Saa tarjota jos on hokkareita 33,5 kokoa max. 15€ ja kotiinkuljetus.