Järkyttävä keisarileikkauskuva!
Kommentit (27)
toihan näyttää ihan parrakkaan miehen suulta.
Kuvassa siis mies suu auki.
ainakin minun mielestäni ne ovat sektiohaavoja, jotka eivät ole menneet kiinni, siis arpeutuneet. Yök!
maailmaantulon jälkeen, viikon vai kuukauden päästä...?
Ihan siistejä haavoja muuten, jos kyse on justiinsa leikatusta.
maailmaantulon jälkeen, viikon vai kuukauden päästä...? Ihan siistejä haavoja muuten, jos kyse on justiinsa leikatusta.
maailmaantulon jälkeen, viikon vai kuukauden päästä...? Ihan siistejä haavoja muuten, jos kyse on justiinsa leikatusta.
kuvassa lääppi mahanahkaa ilman steriilejä hanskoja..
En koskaan ikinä halua että minun mahaa aukaistaan!
Vain pakon edessä annan siihen luvan.
ja kysyä, että tätäkö sinä sitten ihan oikeasti haluat.
ainakin minun mielestäni ne ovat sektiohaavoja, jotka eivät ole menneet kiinni, siis arpeutuneet. Yök!
mahat on ton näköisiä heti sektion jälkeen...
mitä kamalaa noissa kuvissa oli ?
Ne ovat erikoisia, ok sen myönnän, mutta eivät mitenkään kamalia.
ja kysyä, että tätäkö sinä sitten ihan oikeasti haluat.
kuule,vaikka oltas näytetty niin kolme kertaa olisin siltikin sektion valinnut!!
hirveemmän näkösiä kuvia saatais just synnyttäneiden alakerroista! ja kyllä,olen myös alakautta synnyttänyt!!
mitä kamalaa noissa kuvissa oli ?
Ne ovat erikoisia, ok sen myönnän, mutta eivät mitenkään kamalia.
Eihän siinä mitään kamalaa ole.
Onko siistiä, että haava ei ole mennyt kiinni vaan repsottaa auki. Ou jee, onpa siistin näköinen! Mitä ihmeen juuri leikattuja, kaukana siitä...
nuo läskit ja napaan asti ulottuvat pillukarvat. YÖK.
toivottavasti ovat molemmat jo parantuneet. Itse jouduin sektioon perätilan vuoksi ja ajatus siitä, että jouduin sektioon oli jo etukäteen kauhistuttava. Minua kammotti juuri tuo, että mahani avattiin. Onneksi itse paranin, tosin vt-infektion sain, mutta se oli pikkujuttu tuollaisen infektion rinnalla.
sektion ja haluan vielä kolmannenkin. :)
nuo läskit ja napaan asti ulottuvat pillukarvat. YÖK.
ma jain kanssa ihmetteleen noita karvoja O.o
http://amamasblog.com/wp-content/uploads/2008/11/t-infected-incision-1…