G:Pituus, paino ja vyötärönympärys?
Kommentit (41)
Raskaudesta jääneitä kiloja vielä vyötärön seutuvilla. Kiloja tiputtanut 3-4 javyötärökin kaventunut sen 4cm..vielä laihdutan ja toivottavasti lähtee tuo pömppömaha kävelemään ja kilot tippumaan pikkuhiljaa :)
...vastaajat puhuvat totta. Kaikkien vy alle 70 cm. Missähän te liikutte ulkona, kun totuus on kyllä toinen...
KYllä minun lenkkipolullani liikkuu hoikkia ihmisiä. Siellä tulee mietittyä missä se ylipaino-ongelma on.
...ja niitä näkyy kyllä harvassa...
pituus 163cm
paino 85kg
vyötärö 88cm
Eli olen huomattavan ylipainoinen, vyötäröä löytyy kuitenkin, samoin isot rinnat ja peppu.
Musta taas on outoa jos jollakin on vy isompi ku 70cm. Itellä aina ollut vy jotain 65-67cm jos en oo kuntoillu tai syöny oikein. Sitte ihan pienelläkin kuntoilulla vy kaventuu yleensä siihen 63cm:iin. Ei se paljo vaadi työtä saada vy normaaliksi. Yli 80cm naisilla lisää heti tyypin 2 diabetes riskiä.
pituus 170cm
paino 66kg
Vyötärönympärys 80cm
Ja dieetillä olen haaveilen painoista 60-62kg
Oon semmonen rotevatekoinen, ett yhtään ei sais olla ylimääräistä niden luiden päällä.
vielä pahempi keskivartaloläski. Laihdutus menossa, mutta on vaan niin kamalan vaikeeta.
Mulla (olen siis nro 4) ja kolmosella viisi senttiä eroa vyötärön ympäryksessä samoilla mitoilla...
vielä pahempi keskivartaloläski. Laihdutus menossa, mutta on vaan niin kamalan vaikeeta.
165cm 64kg ja 91cm. Oikastaan mun läski on vielä selkeämmin vatsassa koska pituutta pikkuisen enemmän :(
Pituus 166, paino 52, vyötärönympärys 69-70 (riippuen siitä mittaako aamulla vai illalla), eli ei ole kovin naisellista vyötäröä mulla...
176 cm
63 kg
78 cm.