Lue keskustelun säännöt.
Jos Frederik olisi edellisissä vaaleissa ollut
11.01.2011 |
Espoon vaalipiiristä eikä Helsingistä, hän olisi nyt kansanedustaja :D
Tsin-tsin-tsingis Khan!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No toisaaltahan ne äänesti myös Halme-vainaan eduskuntaan.