Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äidit Tikkurilassa, auttakaa !

20.10.2005 |

Onko Tikkurilassa mammakahvilaa?

Käyttekö päivisin jossain kerhoissa, missä?

Olisi mukava joskus tavata muita äitejä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikkurilasta päädee näppärästi esim. bussilla 53 Havukoskelle (pitää jäädä pois pysäkkiä ennen Koivukylän asemaa) ja sieltä löytyy Kytötupa. Tiistaisin on perhekahvila 9-13 ja siellä on vilinää ja vilskettä!

Ruokatarjoilu myös, aikuisille 2e ja lapsille 1e. Hyvät lastenhoito- ja leikkitilat.

Vierailija
2/4 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin asu Tikkurilassa, mutta kaipailen itse päivisin seuraa, olen 7kk vauvamme kanssa paljon päivisin kahdestaan. Täältä Hyvinkäältä ei ole Tikkurilaan kuin ½h junalla, hyppää junaan ja tule kahvittelemaan seurakseni, olisi kiva vaihtaa ajatuksia toisten äitien kanssa!!!

Voit kirjoittaa mulle tähän osoitteeseen, jos kiinnostaa tavata tai vaikka jos vain haluat vaihtaa ajatuksia sähköpostitse!

hanneliini1@netti.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin asun lähellä Tikkurilaa ja srk:n perhekerhossa tulee käytyä, joskus myös Kytötuvalla. Olin myös lukevinani että Tikkurilan elokuvateatterissa aletteisiin järjestää Vauva-Kinoa - tietääkö kukaan siitä mitään. Olisi todella mukava idea...

Vierailija
4/4 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikkurilassa on esim. Olotila vehkapolulla joka auki joka pvä ja siellä saattaa olla äitejä lapsineen tai sitten kirkon avoimet päiväkerhot jotka alkaa aina joko 9 tai 9.30, nuo kannattaa katsoa lehdestä Vantaan Lauri ja sitten on vielä joku avoin päiväkoti poliisiaseman kupeessa, valitettavasti en osaa osoitetta sanoa.

Toivottavasti tästä on jotain apua