Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kokeilkaapas tehdä suklaa-nutrilett-pirtelö kylmään kahviin:)

Vierailija
11.01.2011 |

nam.

itse laitoin nesteeksi 1dl kylmää kahvia,ja 1dl vettä. taivaallista........

täytyykokeilla vielä tehdä kokonaan kahviin.

siis kylmään.

en tiedä,miltä maistuisi lämpimänä. veikkaan,että ei niin hyvältä....

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkä ei varsinaisesti ole vaivannut, mutta eilen iltapäivällä alkanut päänsärky ei vain lopu millään, vaikka olen juonut tarpeeksi ja muutenkin noudattanut ohjeita. Olo on tosi heikko, onneksi on varaa ottaa lepäilypäivä, kun luennot eivät vielä ole alkaneet.

Olen kuitenkin päättänyt sitkeästi jatkaa, huomenna pitäisi jo helpottaa. Harkitsin, että tänään söisin lounaan ja päivällisen ohessa pienet annokset tonnikalaa ja raejuustoa. Niistä ei tule ylimääräisiä hiilareita, mutta ainakin mieli saattaisi piristyä, kun saisi jotain pureskeltavaa ruokaa :)

Tsemppiä kaikille muille!

Vierailija
22/23 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. nutrauspäivä siis menossa mullakin, kokeilin välillä näitä muita tuotteita kun kyllästyin tuohon suklaa-nutrilettiin... Tsemppiä sullekin! t.22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun täältä löytyy solidaarisuutta :)

Kyllä mä eilen illalla pääkipuisena sängyssä pyöriessäni vain sitkeästi mietin, miltä kroppa näyttää, kun tämän ylimääräisen kerroksen saa pois. Nutrikuurin jälkeen vielä salitreeniä, niin alkaa tää tyttö saada lihaksiakin! :D Ei siis puhettakaan luovuttamisesta. Porkkanaa söin vähän eilenkin, vaikka pelkäsin, että siinä olisi liikaa hiilaria. Finellin mukaan kuitenkin pysyi ihan rajoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi