Olisiko crosstrainer laitteesta oikeasti hyötyä?
Suunnittelen sellaisen ostamista, olen rapakunnossa oleva laiskimus,
voisi treenata telkkaria katsellen...
Kommentit (15)
http://www.netanttila.com/products/large_173x244/2419992_kuva2.jpg
Gymstick Zeus 25 -crosstrainerillä saat aikaan tehokkaan kävelyä, juoksua tai sauvakävelyä muistuttavan liikeradan, jolla aktivoit tehokkaasti ylä- ja alavartalon lihasryhmiä. Harjoittelu kohottaa hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa sekä lihaskestävyyttä kehon kaikissa päälilihasryhmissä. Kotikuntoilijalle erityisesti suunniteltu crosstrainer on varustettu manuaalisella vastuksensäädöllä, joka tekee harjoittelusta helppoa ja turvallista. Crosstrainerin elliptinen, iskuton jalkojen liikerata tekee harjoittelusta miellyttävää ja nivelille turvallista.
* magneettivastus
* 6 kg vauhtipyörä
* kaksisuuntainen poljenta
* mittarissa paristokäyttöinen LCD-näyttö
* mittaritoiminnot: harjoitusaika, matka, nopeus, energian kulutus, syke ja automaattinen näytön selaus
* ohjaustangossa sykettä mittaavat käsianturit
* laitteen mitat käyttökunnossa (PxLxK)119x58x163 cm
* käyttäjän paino enintään 100 kg.
Saat vähän käytetyn Kettlerin täältä Riihimäeltä edullisesti. t: enna13 @ hotmail.com
Pitäisi saada pois nurkista pyörimästä. Ei ollut mun juttu.
Sillä on helppo säädellä syke sopivaksi (eli vaihdella treenaustehoja).
Mutta osta kunnon laite, älä mitään rimpulaa. Kokeile ennen kuin ostat, jos jalkojen liike ei ole tarpeeksi elliptinen, niin sillä ei ole kiva treenata.
<a href="http://www.netanttila.com/products/large_173x244/2419992_kuva2.jpg" alt="http://www.netanttila.com/products/large_173x244/2419992_kuva2.jpg">http://www.netanttila.com/products/large_173x244/2419992_kuva2.jpg</a> Gymstick Zeus 25 -crosstrainerillä saat aikaan tehokkaan kävelyä, juoksua tai sauvakävelyä muistuttavan liikeradan, jolla aktivoit tehokkaasti ylä- ja alavartalon lihasryhmiä. Harjoittelu kohottaa hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa sekä lihaskestävyyttä kehon kaikissa päälilihasryhmissä. Kotikuntoilijalle erityisesti suunniteltu crosstrainer on varustettu manuaalisella vastuksensäädöllä, joka tekee harjoittelusta helppoa ja turvallista. Crosstrainerin elliptinen, iskuton jalkojen liikerata tekee harjoittelusta miellyttävää ja nivelille turvallista. * magneettivastus * 6 kg vauhtipyörä * kaksisuuntainen poljenta * mittarissa paristokäyttöinen LCD-näyttö * mittaritoiminnot: harjoitusaika, matka, nopeus, energian kulutus, syke ja automaattinen näytön selaus * ohjaustangossa sykettä mittaavat käsianturit * laitteen mitat käyttökunnossa (PxLxK)119x58x163 cm * käyttäjän paino enintään 100 kg.
Noi on niin nähty että "ostan kotikuntolaitteen ja alan treenata".
Se laite ei auta sinua. Kuntoilu auttaa.
Totuus on, että jos et harrasta liikuntaa, et ala harrastaa sitä siksi, että ostat kotiin laitteen. Aloita ensin se liikunta ja harrastettuasi sitä vähintään vuoden eli jäätyäsi siihen koukkuun, sijoita kalliiseen ja tilaavievään laitteeseen.
Tai sitten osta se ja muista kesäkuussa mitä kirjoitin sinulle asiasta tammikuussa. Ja huomaat, että olin aivan oikeassa.
Noi on niin nähty että "ostan kotikuntolaitteen ja alan treenata".
Se laite ei auta sinua. Kuntoilu auttaa.
Totuus on, että jos et harrasta liikuntaa, et ala harrastaa sitä siksi, että ostat kotiin laitteen. Aloita ensin se liikunta ja harrastettuasi sitä vähintään vuoden eli jäätyäsi siihen koukkuun, sijoita kalliiseen ja tilaavievään laitteeseen.
Tai sitten osta se ja muista kesäkuussa mitä kirjoitin sinulle asiasta tammikuussa. Ja huomaat, että olin aivan oikeassa.
,mutta nasahti! :D Itse ostin laitteen, kun olivat suurinta huutoa. Ei tullut käytettyä. Ja ostin vielä halvimman mahdollisen(toisaalta ehkä hyvä), joten käyttö ei kyllä ollut edes mukavaa...
mutta asia on juurikin noin kun kirjoitit :D
Täälläkin on kuntolaitteita joka lähtöön, kuntoilijat vain puuttuu.
Se tosin jäi nyt tuonne mummolaani kun ei sitä tänne kaupunkikotiin saatu mahtumaan.
Minä kyllä käytin sitä 2-3 krt viikossa juurikin telkkaria katsellessa. Kunto kasvo ja paikat timmiintyi. Lisäksi liikuin ulkoillen. Haaveilen että nyt kun saadaan isompi asunto niin saisin sen sitten sinne tuotua.
Ihanhan se käyttö on sinusta itsestä kiinni.
Ite oon nyt käyttänyt salilla lämmittelyyn ja silloin tällöin vetänyt tunnin treenejä (kuluttaa mulla noin 500 kcal), minkälaista tehoa tästä voisi nyt odottaa kroppaan? Mä syön aika terveellisesti ja käyn ryhmäliikuntatunneilla (bodypump ja cycling) sekä salin puolella 3-4 kertaa viikossa 30-60 min, mutta nyt tosiaan kiinnostaisi eniten tietää crosstrainerista saatava hyöty.
Peppua haluaisin pyöreäksi ja kiinteämmäksi ja mahasta ja reisistä läskit lähtemään!
Voin suositella crosstraineria, tehokas laite. Ja ainakin itse olen sitä ahkerasti käyttänyt.
Salilla olen käyttänyt crosstraineria,se on oikeestaan aika tylsä laite.Mulla tarkotuksena on polttaa kaloreita ja crossi polttaa niitä paljon vähemmän kuin kuntopyörä.Lisäksi crossi käy pirusti jalkoihin.
Musta ei ole tylsä laisinkaan, hyvä kokovartalotreeni jos juoksu ei luonnistu niin hyvin kuten esimerkiksi mulla (polvet). Spinning-tunneilla käyn erikseen, joten pyörää tulee poljettua kanssa. Ootteko huomanneet minkälaisia tuloksia crossailun myötä ja kuinka nopeasti?
Mulla on tapana käydä aina ennen treeniä 10 minuuttia, tai joskus vähän ylikin. Mulla on selvästi takareidet jäntevöityneet ja takamus tiukentunut. Olen kyllä käynyt bodypumpissakin paljon, mutta mutu sanoo, että tuosta crosstrainerista se tulee. Otin pari vuotta sitten personal trainerilta muutaman tunnin, ja opin polkemaan sitä oikein, eli mieluiten kovalla vastuksella hitaasti ja hyvä ryhti. Venyttelyä suosittelen myös pepun kiinteyttämiseen.
Meillä kotona on huippukotilaite ja ahkerat tekijät, on tehoa. Mutta sellaisella heppoisella ei tee muuta kuin menetä hermonsa. Eikä sellaisella tule tehtyä.
Mutta sehän on ihan huippu kalorinpolttoon. suosittelen!