Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on, että aina pitää kysyä, että riittääkö sulla maito!!

Vierailija
10.01.2011 |

Siis mikä ihme siinä on, että tuota asiaa pitää aina tiedustella. Eikö se ole tärkeintä, että vauva ylipäätään saa ruokaa, oli se sitten äidistä tai kaupasta.

Eilenkin tuttavilla käydessä (juhlat) siellä kyseltiin, että riittääkö mulla maito vauvalle. Tokasin tylysti, että kyllä meillä jo maistellaan kiinteitä ja kyselyt loppu siihen.

Ja siis en ole mitenkään katkera mistään, olen 3 lasta imettänyt ja maitoa on ollut ihan riittämiin, silti aina ottaa päähän. Kait sitä vois muutakin kysellä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyä keltään- musta se on aika yksityinen ja intiimi kysymys. sitäpaisti megamaidontuottajat kailottaa kyllä sen asian muutenkin ihan kättelyssä ja ne jotka yrittää olla tuntematta itseään huonoksi äidiksi ei useimmiten halua keskustella aiheesta. Ja jos haluaa, niin siihen päästään kyllä myöhemmin. Useimmiten kysyn tuoreelta äidiltä kuinka hän jaksaa.

Ja mua itseäni raivostutti, tyrmistytti se, että joillakin on oikeus kättelyssä udella mun rintojeni toiminnasta- varsinkin ekan lapsen kohdalla kun kaikki oli aika hakusessa. NO ne olikin just näitä supermammuliinijyriä jotka tiesi kaiken kaikesta ja joiden seurassa tuli muutenkin olo ettei ole äitinä yhtään mitään.

Herkkiä juttuja- kaikki ei luonnostaan muutu/halua muuttua ensisijaisiksi maidontuotantolaitteiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla