Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on varakkaat vanhemmat! Saatteko taloudellista apua?

Vierailija
10.01.2011 |

Mulla on hyvätuloiset vanhemmat, joilla on omaisuuttakin ihan mukavasti.

Saan heiltä rahaa merkkipäivinä, jouluna ym. Ovat maksaneet meille isompia hankintoja, joitain remontteja ym. sekä tietysti lapsen tarpeita rahoittaneet. Jos ollaan yhdessä ostoksilla, aika herkästi maksavat meidänkin ostot. Ravintolassa kuittaavat koko seurueen laskun. Vaatteita ja kenkiä saan myös. Autoa saadaan lainata, vaikka omakin meillä on.

Olenko kauhea siivellä eläjä? Mies on kohtuutuloinen, itse olen tällä hetkellä kotiäiti. Välillä tuntuu pahalta, että saan niin paljon. Koskaan en ole mitään itse pyytänyt.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- joka euro pitää maksaa takaisin

- äitini on omistanut 4 asuntoosaketta- tällä hetkellä hän omistaa 2 asunto-osaketta ja paljon maata ja metsää ja autonsa uusi ja velaton

Vierailija
22/36 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme asuneet vanhempieni sijoitusasunnossa maksaen markkinahintoja alempaa vuokraa ja sen jälkeen saimme korotonta lainaa omaa asuntoamme varten. Lahjaksi emme ole rahaa saaneet emmekä pyytäneet. Nämäkin saamamme avustukset ovat helpottaneet elämää paljon ja olen niistä todella kiitollinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitsevat vielä kaikki rahansa eli olen sanonut, että sijoittakaa ne viisaasti niin saatte apua, kun olette vanhoja.

Vierailija
24/36 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siihen se apu sitten jääkin.

Pyysin lastenhoitoapua (ja sitä että lapset saisivat olla isovanhempien kanssa), mut sainkin rahaa... Ja meillä on sitä kyllä itsellämmekin.

Vierailija
25/36 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan saatu. Reilut 3 miljoonaa tähän asti.

Vierailija
26/36 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat yhden hese tarjoilun perusteella :)

Vierailija
27/36 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko verot maksettu näistä myös?

ollaan saatu. Reilut 3 miljoonaa tähän asti.

on. Mutta älä huoli: lakimiehet ovat tehneet kaikkensa verosuunnittelun eteen jotta sossupummeille menisi mahdollisimman vähän. Aikaa tähän on kulunut kymmeniä vuosia ja lapsenlapsillekin on alettu siirtää omaisuutta lähestulkoon heti kun sosiaaliturvatunnus on ollut tiedossa.

Vierailija
28/36 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista. IP osoitteet menee tutkintaan ja lahjoituksiin kuuluvat verot ohjautuu valtiolle.

Vierailija
29/36 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista. IP osoitteet menee tutkintaan ja lahjoituksiin kuuluvat verot ohjautuu valtiolle.

Kyllä oikeasti varakkaat hoitavat nämä jutut oikein, meilläkin isovanhemmilla lakimies antaa ohjeet, jotta kaikki menisi verotuksen kannalta oikein, ja edullisimmin, ja tarkka kirjanpito on olemassa. Meillä on sekä maksettu lahjaveroja, että käytetty kaikki lailliset keinot kiertää niitä. Moni tapa antaa rahaa eteenpäin on nimittäin verovapaa.

Vierailija
30/36 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi, suurten ikäluokkien jäsenet tarvitsevat vielä kaikki rahansa eli olen sanonut, että sijoittakaa ne viisaasti niin saatte apua, kun olette vanhoja.

Ne ovat haalineet vanhempiensa, omansa ja varmuuden vuoksi vielä sinunkin rahasi, ja pitävät ne 90-vuotiaiksi asti, kunnes ne on pantu kaikki taivaan tuuliin.

Vierailija
31/36 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi, suurten ikäluokkien jäsenet tarvitsevat vielä kaikki rahansa eli olen sanonut, että sijoittakaa ne viisaasti niin saatte apua, kun olette vanhoja.

Ne ovat haalineet vanhempiensa, omansa ja varmuuden vuoksi vielä sinunkin rahasi, ja pitävät ne 90-vuotiaiksi asti, kunnes ne on pantu kaikki taivaan tuuliin.

Suuret ikäluokat ovat tutkitusti ennätysanteliaita, miljardeja menee vuosittain eteenpäin nuoremmille sukupolville lahjoina.

Vierailija
32/36 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luepa uudestaan mitä kirjoitin. Verosuunnittelu on eri asia kun veronkierto...

Vierailija
33/36 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varakkaita vanhempia, mutta hyvin paljon saan taloudellista apua, vaikka olen itsekin työelämässä ja miehenikin on. Kun saimme esikoisen, vanhempamme ostivat vauvalle Emmaljungat, pinnasängyn, syöttötuolin, ammeen, paljon erilaisia hoitotarvikkeita, vaatteita, vauvan peittoja jne. Hyvin paljon on apua saatu. Nimipäivinä on kirjekuoreen sujautettu 100 euroa, synttäreinä ja jouluna enemmän.

Vuoden mittaan saan ehkä noin 2000-3000 euron verran taloudellisia apuja porukoilta. Omat tulomme noin 4000 euroa netto kuussa.

Vierailija
34/36 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä haluaisikaan minusta aikuisen ihmisen pitää pärjätä itse. Tietysti jos joku todellinen hätä tulisi niin saaattaisin ottaa apua vastaan lasten takia.

Vierailija
35/36 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret ikäluokat ovat huolehtineet omista vanhemmistaan usein kotona (siis näiden vanhusten kotona), perineet köyhät vanhempansa yhdessä 3-5 sisaruksensa kanssa (eli ihan kamalasti), kouluttaneet minut ja sisarukseni ja hoitaneet minun lapsiani. Oman omaisuuteni olen koonnut ihn itse. Ja jos se taivaan tuuliin on hoitajan palkan maksaminen, niin senhän he ova ansainneet.

Vierailija
36/36 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole pyytänyt enkä tarvitsisi rahaa tai muuta apua, mutta ihan kiva silti kun antavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän