Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

New age -hörhö, apuva!

Vierailija
10.01.2011 |

Eikä tarvi tulla kertomaan että mulla on päässä vikaa, niin mulla varmaan onkin kun tällaisia mietin, mutta silti.

Vuosia, vuosia sitten hurahdin new ageen ja luin ns. merkeistä. Jonkin ajan kuluttua havaitsin, että aina kun tein jonkun tärkeän päätöksen, siitä seurasi outoja yhteensattumia välittömästi. Siis vaikka sellaisia, että pitkän pohdiskelun ja vatvomisen jälkeen päätin vaihtaa alaa ja siinä kun poikaystävän kanssa istuttiin ruokapöydän ääressä sillä mielellä että ok, hienoa, viimein saatiin tää päätettyä, puhelin soi ja siellä oli ihminen joka ilmoitti että tiettyyn paikkaan lähettämäni koe tuolle alalle on hylätty. Kun tällaista sattuu kerran, se on sattumaa, kun toisen kerran se on hassu sattuma, kun joka jumala kerta, se on hämmentävää ja pelottavaa! Varsinkin kun en enää edes usko koko merkkehin. Vaikka sillä lailla, että olin pitkään äitiyslomalla ja sen lopulla valitsin kahdesta mahdollisesta asiakkaasta sen johon panostaisin - ja tämä siis kun olin pohtinut asiaa yöllä neljään ja viimein nukahtanut tyytyväisenä päätökseen - kyseinen hylätty asiakas, josta en ole kuullut mitään _vuosiin_, soittaa seuravana aamuna kymmeneltä ja ehdottaa yhteistyötä.

Miten nää pitää tulkita?! Onko tuo juttu a) testi jolla testataan sinnikkyyttä jne. vai b) varoitus siitä että on menossa väärään suuntaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mun rukouksiini sitten ei??? Olen pähkäillyt ja pohtinut miten edetä erään asian kanssa ja rukoillut apua miten edetä. En ole saanut. Höh.

Vierailija
2/11 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä annat sattumille merkitykset itse. .

Periaatteessa. Ja aina unohdan koko jutun ja sitten kylmää. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voitko, AP, kertoa sillai tiivistetysti mitä on New Age?

Vierailija
4/11 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voitko, AP, kertoa sillai tiivistetysti mitä on New Age?

Vierailija
5/11 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ne on enkeleitä, jotka johdattaa!

mihin on kyllä rationaalisena ihmisenä vaikea uskoa, niin mitä ne musta oikein haluaa! Miten mun pitäisi tulkita se että työvälinen hajoaa kun olen tehnyt tärkeän työtä koskevan päätöksen? Voiko niille sanoa, että pliis jättäkään minut rauhaan, koska en osaa tulkita sitä mitä ne haluaa. t. ap joka ei tahdo uskoa itsekään että juuri kirjoitti tuon

Vierailija
6/11 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ehkä tavallista pohdiskelevampi ihminen. Oma äitini uskoo aina kaikkiin tuollaisiin hörhöilyihin enkä kehtaa hänelle alkaa osoittamaan, miten helposti selitettävissä monet hänestä yliluonnollisen kummalliset asiat ovat.

Esim. oli juuri ajatellut ystävää, josta ei ollut kuullut 30 vuoteen ja voi ihme, tämä ystävä otti yhteyttä. Mutta kas kun muillekin ihmisille on ominaista jaotella aika luvuiksi, niin luultavasti tämä ystävä oli myös miettinyt, että jostain tapahtumasta on nyt pyöreitä vuosia, muistanut äitini, ja ottanut sitten yhteyttä.

Ihmisille voi tulla usein olo, että kohta varmaan tapahtuu jotain kummallista. Jos ja kun mitään ei tapahdu, olo pyyhkiytyy lyhytkestoisesta muistista ikiajoiksi, mutta jos sitten kerrankin jotain todella sattuu, ihminen muistaa koko lopun ikänsä tuon kummallisen enteilevän olon. Näin ihmisen psyyke toimii.

Vierailija
7/11 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun joku alkaa selittämään, että tulee pelastamaan maan kansalaisia jostain Siriuksesta niin voi alkaa hieman huvittamaan. New Age hipit ovat yleensä harmittomia, kun eivät tuputa omaa maailmankuvaansa kuten esimerkiksi jotkut Jehovat Todistajat. Ongelma ei ole ihminen vaan se, että ihminen ulkoistaa omat ongelmansa uskontoon ja häröilyyn eikä ota vastuuta omasta käytöksestään. Ihminen on kyllä normaalisti henkinen ilman mitään uskontoa mutta uskonto vain sekoittaa ihmisen pään. Kristallit eivät tee ihmisen luonteesta parempaa vaikka niitä ostaisi sata kappaletta. Vaikka näkisi henkiä niin se ei juuri auta kun elää jossain omassa henkisen kuplan ja oikean maailman välitilassa ilman kosketusta omaan itsetuntoonsa.

Vierailija
8/11 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskovana merkki siitä että pahan voimat yrittävät vaikuttaa elämääsi New agen kautta. Eli lopeta New age, käy aikaa myöten vaaralliseksi.

Rukoile Jeesusta jos apua kaipaat.

Vierailija
9/11 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäjumalanpalvelus paitsi erottaa ihmisen Jumalasta, myös avaa väylät pimeyden voimille ihmisen elämään.

Sulla on nyt vain yksi taho, jolta voit pyytää ja saada apua ja se on Jeesus. Onneksi hän auttaakin kaikkia jotka apua pyytävät.

Vierailija
10/11 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi äitiyslomaesimerkki tapahtui noin 2 vuotta sitten. Nyt olen taas ammattillisesti siinä vaiheessa, että pitää tehdä isoja päätöksiä tulevaisuutta varten. Olen tuskaillut tätä asiaa päiväkausia ja sain tämän päivän aikana päätöksen aikaan että mitä aion seuraaksi tehdä. Ja samalla kun fiilistelin asiaa, hajosi tärkein työväline!! Oikeasti tämä on niin perseestä! Tyyliin jos olisin ompelija, hajoaisi ompelukone. ÄÄÄÄähh sattumat on sattumia mutta mua oikeasti hämmentää, vaikka olen muuten aivan helvetin skeptinen ihminen.

Vierailija
11/11 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkään pahan voimien tai muiden henkimaailman asioiden kanssa tuolla ei ole mitään tekemistä. Jos kuuntelet noita uskovaisia joudut vain ojasta allikkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme