Mahassa napsuminen ja ritiseminen...
Muilla tälläistä lapsen liikkuessa näin loppuraskaudessa (viikolta 30 alkaen)? Ensimmäiseltä ei tälläistä ole ollut, keskussairaalan mukaan jonkun napukan napsumista, mutta mielestäni se kuuluisi pelkästään alhaalta liikkeiden kanssa. No jospa neuvolasta saisi lähetteen niin ihan ultran kanssa katsoisovat että vauvalla kaikki ok, vaikkei muuten syytä löytyisi, mutta kunhan vauvalla ei mitään hätää. Kun en ole varma kuuluuko napse minusta vai vauvasta...HERMOJA RAASTAVAA.
Kommentit (4)
"Kiva" kuulla että muillakin samanlaista epänormaalia toimintaa masussa :)
Meillä kans kuului nuorimmaisen kohdalla loppuraskaudesta ja terve neiti syntyi! Terkkari sanoi sen olevan normaalia ;) tsemppiä loppuraskauteen :)
Mulla kaikissa raskauksissa kuulunut semmosta nivelten niksahtamisen tapasta...jos se siellä oikoo itteään ja nivelet naksahtelee?! Terveet lapset mulla on kanssa tullu.. sit mietin joskus et jos siellä joku kalvo tai vastaava vähän niksahtelee ku yks myllää sillä :o)
ipis 34+0
Minulla napsunut kahdessa raskaudessa juuri loppuvaiheilla. Kukaan ei minulle osannut selittää syytä mutta terveet lapset syntyivät.