Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytyksen käynnistämisvinkkejä

10.01.2011 |

Synnytyksen käynnistämisvinkkejä kotona.

Mitä kotikonsteja olisi kolmen ässän lisäksi? siis sauna, seksi ja siivous. Täällä alkaa olla tukalat oltavat ja haluaisi jo synnyttämään/oman vauvan saattaa tähän maailmaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan tiedä hyviä keinoja, joita kokeilla kotona??? kolmea ässää on kokeiltu tuloksetta...

Vierailija
2/3 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä olen itsekkin tutkaillut.

Olen vain niin raihnaisessa kunnossa, että kaikki on hieman vaikeaa. Maanantaina saisin kalvojen puhkaisun synnytyksen käynnistykseksi jos olisin tarpeeksi kypsä.

Joten täällä on pesty sauna, saunottu ja sitä kolmatta. Myös kävelyllä käyty, mutta se ei tepsiny juur yhtää ja en ihmettele. Mummot käveli mun ohitse kun liikkuminen niin vaikeaa, että etana vauhtia mentiin.

Suppareita on siis saatu aikaiseksi sss konstein, mutta ei tarpeeksi synnytyksen käynnistämiseksi. Mutta mulle riittääkin se että paikat hieman kypsyisi.

Reipas kävely lenkki on kuulemma monilla tehonnut. Jos kroppa kestää niin erittäin reippaalle pitkälle kävely lenkille ja sitten rentoutumaan.

Jos pystyisin niin kokeilisin tuota jo tänä iltana.

Sirppana rv 38+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siitä kolmesta ässästäkään mitään hyötyä ole, ihan myytti on vaan!!! Sieltä se vauva vaan tulee kun on tullakseen, mitkään keinot/konstit siihen auta, valitettavasti! :-/