Mitäs mieltä av-mammat tällaisesta tulevasta mammasta?
Suunnittelee reissua Ilosaarirockiin jonka ajankohta on siis kaksi kuukautta lasketun ajan jälkeen. On varannut valmiiksi jo mökin ja kaikki.
Eikä siinä mitään mutta kaiken lisäksi suunnittelee ottavansa vauvan mukaansa eli ei vie edes hoitoon täksi aikaa vaan raahaa 2 kk ikäisen vauvan mukaansa keskelle känniläisten mesoamista?
No itse luulen ettei heidän tarvitse siellä montaa tuntia viettää kun joku valveutunut kansalainen soittaa poliisit ja sossut hakemaan vauvan pois.
Kommentit (23)
Olenko ainoa jonka mielestä ap provosoi itse itseään :oD Monet lähtee ulkomaille pienen vauvan kanssa joten mitä ihmeellistä festareissa on? Jos vauva ei ole erityisen haastava, sinne vaan!
Mäkin olen tuleva mamma ja suunnittelen lähteväni elokuun alussa festareille. Vauva on silloin 4kk.
En tod.aio ottaa vauvaa mukaan haluan itsekin nauttia festarimeiningistä kunnolla.
Tämä kaikki on todellakin vielä vain SUUNNITELMAA, sillä en tiedä millainen vauva minulle tulee.
Jos vauva on "helppo" jätän hänet sit hoitoon ja lähden yhdeksi yöksi festareille.
Jos taas vauva on sellainen et ei uskalla hoitoon vielä jättää, en lähde festareille.
Mun mielestä oma asia, eikä kuulu ap:lle mitenkään. Ei mua ainakaan haittaisi jos vanhempani olisivat mun ollessa vauva käyneet jossain festareilla.
oi tapana mennä vauvan kanssa festereille ja muualle, vauva kantoliinassa. Ihan hyvin meni, eikä lapsi nyt vaikuta häiriintyneeltä. Eli miksi ei, tietysti kovaan meluun ei ole hyvä mennä. Ja meneekö ap lapsen isä, miksi kauhistelet vain äidin menemisiä?
Olenko ainoa jonka mielestä ap provosoi itse itseään :oD Monet lähtee ulkomaille pienen vauvan kanssa joten mitä ihmeellistä festareissa on? Jos vauva ei ole erityisen haastava, sinne vaan!