Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinkahan vanhaksi tuo poika tunkee yöksi äidin viereen?

Vierailija
10.01.2011 |

Tuli tuosta itsensätyydyttämisketjusta mieleen, että mun poika 9v hiippailee aina aamuyöstä viereen ja on ikionnellinen jos muutenkin joskus satunnaisesti jo illasta päästän. Ei varmaankaan ole mitään tuollaisia ajatuksia vielä? Ainakin nyt itse järjellä ajattelisin että kun tajuaa tuollaisen, haluaa jo sen oman yörauhan. En ole vielä huomannut mitään merkkejä tällaisesta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä kun olen lohduttanu itseäni, et kai se mun 5v ainakin vähentää yöllä viekkuun tuloa kun aloittaa koulun:D Vissii turha toivo?

Vierailija
2/7 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissii turha toivo?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 v. poika ja 8 v. tyttö iskän kaa nukkumaan, kun iskällä on aamuvuoro. Minä sitten häädän muksut omiin sänkyihinsä, kun itse kaadun petiin.

Unohda moiset ajatukset. Kyllä ne aikanansa lopettaa. Tyttö lähtee välillä kiukkuspäissään omaan sänkyynsä, kun iskä kuulemma kuorsaa ja pieree ja veli potkii unissaan...

Vierailija
4/7 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa kohtaa, kun tarvitsee omaa rauhaa, muuten kyllä tulee viereen, ihan taatusti, ellei sitä lopeta, ja minähän en lopeta, lapsi lopettakoon sitten ihan itse.

Vierailija
5/7 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Envoisi kuvitellakaan nukkuvani 9-vuotiaan poikani kanssa, onhan sillä jo yölliset erektiotkin ja kaikki. Halataan toki ja iltapusunkin suikauttaa mutta ei nukuta samassa sängyssä. Oletko ap miettinut MIKSI poika tulee viereen? Pelkääkö jotain? Vai oletko itse kiinnittänyt lapsen itseesi? Tällaistakin valitettavasti näkee. Millainen poika on käytökseltän päivällä?

Vierailija
6/7 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Envoisi kuvitellakaan nukkuvani 9-vuotiaan poikani kanssa, onhan sillä jo yölliset erektiotkin ja kaikki.

Kuvottaa ajatellakin 9-v. poikaa erektioineen ja yöllisine siemansyöksyineen äidin lämmintä reittä vasten...

Vierailija
7/7 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tulevat kaikki pojat n.kerran kuussa äidin viereen. Pojat ovat 14-,15- ja 18-vuotiaita.

Jokainen tulee vieläkin äidin viereen jo illasta ihan sovitusti.

Kyllä noi jättävät tulematta kun tarvivat omaa rauhaa, tulevat silloin kun haluttaa (ehkä) vielä olla se äidin pieni poika turvassa.

Äideillä joiden mielestä tässä on jotain sairasta ja irstasta, on itsellään jotain sairasta päässään..:-D