G: Pystytkö vetämään leukoja?
Siis nostamaan oman painosi tangolla? Mä en pystynyt :( Miten aloittaa harjoittelu, jos edes muutama leuanveto olisi tavoitteena? :D
Alleista olisi kanssa kiva päästä eroon, tai saada pienemmäksi edes.
Kommentit (10)
vielä pari vuotta sitten sain... tosin silloinkin vain yhden kerrallaan, kun mulla menee kyynerpäät aina koukussa lukkoon :(
vielä pari vuotta sitten sain... tosin silloinkin vain yhden kerrallaan, kun mulla menee kyynerpäät aina koukussa lukkoon :(
Minäpä pystyn vetämään kaksi leukaa kerralla! Kaksi, neljä, kuusi, kahdeksan... Joskus jopa kymmenen!
Treenaan 4xviikossa ojentajia ja hauiksia joten pitäisi pystyäkin.
en tiedä, miksi, sillä mielestäni käsivoimani ovat kuitenkin aika hyvät. Pystyn siis kanniskelemaan itseni painoisia säkkejä ja puunrunkoja ja niin edelleen. Leuanveto on jotenkin vaikeampi asento?
kerta menee aina, joskus kaksikin, mutta se on kaukana siitä miten meni nuorempana
Enkä pysty edes punnertamaan, edes yhtä kertaa. Tähän on tulossa tosin muutos... >:)
Käsivoimat on olemattomat, mutta reisistä löytyy voimaa senkin edestä.
Sun pitää alkaa nosteleen painoja ja yrität vain sinne tangolle niin pääset kyllä kahden kuukauden sisällä sinne montakin kertaa.:-)
ja mulla on aika paljon treeniä takana että saan sen yhdenkin työstettyä :) Mutta yläselän lihaksia siinä siis tarvitaan, jos käyt salilla niin tee taljoja, kotona voit treenailla esim. kulmasoutuja
Kerran olen saanut kaksi, mutta enää ei onnistu. Kesällä treenailen pyykkitelineessä, mutta talvella en viitsi hankeen kahlata. On meillä sisälläkin tanko, mutta se ei ole niin mukava. Punnerran silloin tällöin, mutta hävettävän vähän tulee käsillä tehtyä mitään ja sen kyllä huomaa.