Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Pystytkö vetämään leukoja?

Vierailija
10.01.2011 |

Siis nostamaan oman painosi tangolla? Mä en pystynyt :( Miten aloittaa harjoittelu, jos edes muutama leuanveto olisi tavoitteena? :D

Alleista olisi kanssa kiva päästä eroon, tai saada pienemmäksi edes.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen saanut kaksi, mutta enää ei onnistu. Kesällä treenailen pyykkitelineessä, mutta talvella en viitsi hankeen kahlata. On meillä sisälläkin tanko, mutta se ei ole niin mukava. Punnerran silloin tällöin, mutta hävettävän vähän tulee käsillä tehtyä mitään ja sen kyllä huomaa.

Vierailija
2/10 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä pari vuotta sitten sain... tosin silloinkin vain yhden kerrallaan, kun mulla menee kyynerpäät aina koukussa lukkoon :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä pari vuotta sitten sain... tosin silloinkin vain yhden kerrallaan, kun mulla menee kyynerpäät aina koukussa lukkoon :(

Minäpä pystyn vetämään kaksi leukaa kerralla! Kaksi, neljä, kuusi, kahdeksan... Joskus jopa kymmenen!

Vierailija
4/10 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaan 4xviikossa ojentajia ja hauiksia joten pitäisi pystyäkin.

Vierailija
5/10 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä, miksi, sillä mielestäni käsivoimani ovat kuitenkin aika hyvät. Pystyn siis kanniskelemaan itseni painoisia säkkejä ja puunrunkoja ja niin edelleen. Leuanveto on jotenkin vaikeampi asento?

Vierailija
6/10 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerta menee aina, joskus kaksikin, mutta se on kaukana siitä miten meni nuorempana

Vierailija
7/10 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä pysty edes punnertamaan, edes yhtä kertaa. Tähän on tulossa tosin muutos... >:)

Vierailija
8/10 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsivoimat on olemattomat, mutta reisistä löytyy voimaa senkin edestä.

Vierailija
9/10 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää alkaa nosteleen painoja ja yrität vain sinne tangolle niin pääset kyllä kahden kuukauden sisällä sinne montakin kertaa.:-)

Vierailija
10/10 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla on aika paljon treeniä takana että saan sen yhdenkin työstettyä :) Mutta yläselän lihaksia siinä siis tarvitaan, jos käyt salilla niin tee taljoja, kotona voit treenailla esim. kulmasoutuja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme