Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laitoin treffi-ilmon nettiin toissapäivänä..

Vierailija
09.01.2011 |

Kävin just kurkkaamassa ja siellä oli 17 viestiä, joista puolet oli mua reilusti vanhemmilta miehiltä ja puolet muuten epätoivoisia yrittäjiä, huoh... Katotaan vaan kannattaako odottaakaan mitään potentiaalista..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä kukaan mitään löytää. Jotkut toki toisinaan.

Vierailija
2/5 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotoile joku ympäripyöreä vastaus joka sopii kaikkiin ja vastaa kaikille sitten samalla tavalla. Ja muista pyytää että kertovat oikein pitkästi ja yksityiskohtaisesti itsestään ja sano että ilman kuvaa on turha odottaa jatkoa. Saat vähän vedätettyä niitä epätoivoisia tyrkkyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä toista mieltä... mä löysin sieltä mieheni.. olihan siellä jos jonkinlaista soutajaa mutta ihan fiksujakin siellä seassa, toki oli myös paljon pervoja ja sellasii jotka etsii vain seksii tms.. mut mulle jäi oikein positiivinen kuva!!

Vierailija
4/5 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kanssa ilmotus ja mitä ihmeellisempiä hyypiöitä siellä laittaa viestiä ja varmasti monet niistä ketkä laittaa niitä viestejä on jo ollu siellä treffeissä vuosia. paljon vanhemmat miehet laittaa viestiä vaikka ikärajoitus onkin. Enkä minä ole innostunut 20 vuotta vanhemmasta kumppanista vaikka olisi kuinka kiva tyyppi.

Yhden aika kivan kanssa olen nyt treffaillu eli onhan siellä sitten niitä sopiviakin, mutta voi sanoa että 15 viestistä ehkä yksi on sellainen johon tekee mieli vastata takasin.

Vierailija
5/5 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 30v miehistä? Onko ne kaikki joko jotain kamalia pelimiehia, pervoja tai sitten täysnyhveröitä? Eli onko kaikki kunnon 30 miehet jo onnellisia perheenisiä?