"Pitääkö" olkkarin taulujen kehykset olla samanvärisiä? Eli jos on
tummanruskeat kehykset parissa isommassa taulussa ja sitten on vaikka kullanväriset yhdssä, niin ottaako sellainen silmään...? Jos on aika isoista tauluista kyse. Entä kun niissä tummanruskeissa kehyksisä on sitä samaa kullanväristä siinä kehyksen sisäosassa kapeasti, niin auttaako se vähän yhdistämään sitä siihen kullanväriseen kehykseen?
Kommentit (5)
jos kaikki ei ole ihan samanlaisia!
värien pitää tietty sopia yhteen, ainakin samalla seinällä. sun värit sopii erinomaisesti.
asettelet ne vaan tasapainoisesti.
Mulla on kaikki kehykset erivärisiä/sävyisiä.
Mä oon tosi kiinostunut sisustuksesta ja oma kotikin on aika huolella tehty, mutta silti sen kuuluu olla sen näköinen niinkuin kaikkia ei olis niin hirveän tarkkaan mietitty (mun mielestäni).
Meillä on valkoinen sisustus, mutta kyllä tauluissa on osassa tummanharmaat kehykset ja osassa valkoiset. Ja huonekalutkin on ns "eri paria" koska suurin osa huonekaluista on talonpoikaiskaluja, jotka kuuluukin olla vähän rosoista ja elämän jälkiä täynnä.
Itse voisin yhdistellä vaikka mustaa ja hopeaa.
Voi olla ihan jees tuo tummaruskean ja kullan yhdistelmä, kun ruskeastakin löytyy kultaa. Aika vaikea sanoa silti näkemäti.
Älä ripottele tauluja vaan laita kaikki lähekkäin?