Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lähtisitkö?

Vierailija
08.01.2011 |

olisit viikko sitten netissä keskustelupalstalla tutustunut "harriin". Harri olisi soittanut sinulle muutamia kertoja kännissä.

Nyt pyytäisi sinua itsensä ja kavereidensa kanssa bailaamaan omaan kotikaupunkiisi, joka olisi sinulle vieras ja omasta kodistasi 200km päässä.

Lähtisitkö?

19v tytärpuoli sitten lähti :(. Toivotaan, ettei "harri" ole raiskaaja, hakkaaja ym.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en lähtisi, enkä lähettäisi lastani. Mutta mitäpä olisi elämä ilman pientä jännitystä?

Vierailija
2/5 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytärpuoli oli eilen illalla siskollaan kylässä ollessa lähtenyt. sisko ja miehensä olivat yrittäneet estellä mutta oli lähtenyt silti. Tänä aamuna sain kuulla. Tytärpuoli nyt sitten siellä vieraassa kaupungissa Harrin kanssa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä 10 vuotta sitten lähtisin porukalla.

Siskoni on aina lähtenyt yksin, ja lähtee vieläkin (ikää 40v). On hänellä ollut huonojakin kokemuksia, mutta ilman raiskauksia. Turpaan on saanut

Vierailija
4/5 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tässä iässä ei uskalla enää heittäytyä

Vierailija
5/5 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea sanoa...tosin minulla niin paljon nettituttavuuksia joita olen nahnyt niin ehkapa, mutten varmaan heti bailaamaan lahtisi jos ei olisi ns.sukulaista tms jonka luokse menna sitten illalla nukkumaan.

minulla on nettituttavia ympari maailmaa, ja pari on tullut saksasta asti moikkaamaan ja kylailemaan :) ja kerran nettituttuni vaimo soitti ja pyysi jarkkaamaan kaikki nettitutut kokoon ja viettamaan miehensa yllarisynttareita. oli todella kivaa.

mutta jos kyse jostaan suomi24 chatista tmv niin en kylla minakaan lahtisi...eikos ne peevot siel justiinsa kyttaile?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme