Jos mä oon ainoa nainen töissä, jolle
työkaverimies on todella flirtti, niin voiko siitä päätellä ihastusta tai muuta vakavampaa? Muitten kanssa mies on ihan normaali ja asiallinen, mä olen ainoa joka saa flirttiä osakseen. Hipaisuja, seuraan hakeutumista, pieniä flirttaavia sanoja, katseita, hymyjä jne.
Flirtti on tosi asia, samoin että että olen ainoa jolle flirttaa. Kaksi faktaa, vaan mikä on loppupäätelmä? Ei mikään?
Kommentit (10)
tykkää flirtata mun kanssa.
Mä olen itse ihastunut, ja flirttaan takaisinkin, mutta enempään en rohkene ennenkuin tiedän miehen tarkoitusperät.
Jos se ois flirtti luonne, niin mä tuskin silloin oisin ainoa nainen jonka kanssa se sitä harrastaa varsinkin kun tuolla on kymmeniä mua kauniimpia naisia töissä..
Onhan mulla onneton itsetunto, ainakin tämmöisissä asioissa. :( Oletko sä sitä mieltä, että mies on ihastunut vai että mä vaan oon yksinkertaisesti typerä?
joka luulee, että aina kun mies sanoo hei ja hymyilee niin se flirttailee sinulle?
Mun mielestä flirttailuun ei kyllä koskettelu kuulu, siinä mennään jo rajan yli. Taitaa vaan hakea työpanoa.
Mun mielestä flirttailuun ei kyllä koskettelu kuulu, siinä mennään jo rajan yli. Taitaa vaan hakea työpanoa.
Ihmisten välillä ei sinun mielestäsi saisi olla minkäänlaista fyysistä kosketusta? Miten sinä määrittelet koskettelun, onko siinä aina jonkinlainen seksuaalinen taka-ajatus? Vai voiko työkaveria koskettaa ilman että se on seksin hakemista ja seksuaalista häirintää?
voi päätellä jotain sinusta. Saalistaja on katsonut, että olet helpoin..
Ehkä se tykkää flirtata sun kanssa? Ja on ihastunut sinuun?
Jos sinua kiinnostaa, niin flirttaa takaisin ja katso mitä tapahtuu. :D