Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole koskaan ollut kiinnostunut Thaimaasta

Vierailija
07.01.2011 |

mahdanko olla ainoa palstalla? Mua vaan ei sinne saisi ei ainakaan niin että mun täytyis itse maksaa matka. Ei kiehdo se kulttuuri yhtään ja yhteiskunta tuntuu suorastaan vastenmieliseltä. ainoa syy miksi voisin mennä on luonto mutta sen takia en viitsis istua niin pitkää matkaa lentokoneessa ja maksaa maltaita matkasta. No mä olen muutenkin kaupunkilomien ystävä...

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se oli menoa saman tien. Paratiisi maan päällä!

Vierailija
2/33 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempani siellä aina matkailivat aikanaan ja kertoivat juttuja jotka saivat mut voimaan pahoin. Tyttöjä altailla hieromassa lihavien länsimaalaisten vaarien jalkoja, tyttöjä ikkunan takana tarjottimella, köyhyyttä jne...luonto voi olla kuin paratiisista mutta muuten EI...ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä kaukana paratiisista.

Vierailija
4/33 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä Aasiasta vain Japani kiinnostaa eikä sekään ole kiinnostusprioriteeteissäni kovin korkealla.

Uskon, että sopivia paratiiseja minun makuuni löytyy muualtakin. Suosikkimaani on Kreikka, ollut jo vuosia :)

Vierailija
5/33 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Thaimaassa joka paikassa/pelkästään ilotytöt ja ladyboyt vilise. Eikä Amerikassa ole Miamityyliä ja pumpattuja silikoniblondeja joka paikassa. Minkä kuvan tiedotusvälineistä saa, on aina vain yksi näkökulma asiaan. Turhia stressaamatta ja heittämällä ennakkokäsityksensä romukoppaan sitä voi saada matkasta kuin matkasta onnistuneen ja ihanan.

Vierailija
6/33 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on johonkin maahan matkustamiselle este, niin aika monta maata voi jättää matkustuslistaltaan.

Vierailija
7/33 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan faktaa eikä ole ennakkoluulojen kanssa mitään tekemistä...

Vierailija
8/33 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.google.com/images?q=phiphi&oe=utf-8&rls=org.mozilla:fi:offic…

Bangok loistava kaupunkikohde, katsottavaa on viikoksi helposti. Rannat mahtavia ja ruoka hyvää ja uskonto ainoa järkevä ja kaunis uskonto mitä maapallolta löytyy. Ei ole kyllä pahaa sanottavaa, osa kohteista ihan maanpäällistä paratiisia.

Vierailija
9/33 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

prostituutio avoimesti saa rehottaa ei siis Thaimaa ole ainoa paikka. Eniten mua ällöttää kuitenkin se että se maa on pedofiilien paratiisi ja se jos mikä saa mut tuntemaan inhoa sitä maata kohtaan. En voisi todellakaan nauttia lomastani jos näkisin miten hädin tuskin täysikäiset (olivatkohan edes sitä?) tytöt siellä kiillottaisivat jonkun läskipersepunanaaman jalkoja ja sen jäleekn lähdettäis hissukseen hotellihuoneeseen YÖKS tätä äitini kertoi nähneensä usein hotellilla ja ihan avointa oli touhu. Veljeni matkusti sinne kerran ja hotellissa oli kysytty että haluaako herra tytön huoneeseen! HYI ap

Vierailija
10/33 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on johonkin maahan matkustamiselle este, niin aika monta maata voi jättää matkustuslistaltaan.

Etenkin Kreikat, Gambiat jne sillä missään muualla en ole nähnyt niin paljon mieshuoria ja pareja, jossa on paikallinen "maksullinen" tai ruokapalkalla länsimaista läskiä hierovia miehiä. Ei Euroopan kohteita voi edes verrata Thaimaan kohteisiin, niin eri tasoisia ovat.

Vierailija
11/33 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaiken lisäöksi hirveän huono ilman laatu. En suosittele...mitä luontoon tulee niin kaunista on mutta kaunista luontoa on paljon muuallakin jopa ihan kotoSuomessa :)

Vierailija
12/33 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

prostituutio avoimesti saa rehottaa ei siis Thaimaa ole ainoa paikka. Eniten mua ällöttää kuitenkin se että se maa on pedofiilien paratiisi ja se jos mikä saa mut tuntemaan inhoa sitä maata kohtaan. En voisi todellakaan nauttia lomastani jos näkisin miten hädin tuskin täysikäiset (olivatkohan edes sitä?) tytöt siellä kiillottaisivat jonkun läskipersepunanaaman jalkoja ja sen jäleekn lähdettäis hissukseen hotellihuoneeseen YÖKS tätä äitini kertoi nähneensä usein hotellilla ja ihan avointa oli touhu. Veljeni matkusti sinne kerran ja hotellissa oli kysytty että haluaako herra tytön huoneeseen! HYI ap

Pedofiileja ja muita hulluja on joka paikka täynnä, mene vaikka Afrikkaan esim Gambiaan niin huomaat. Ihmiskauppaa on Turkissa ja Kreikassa, mutta myyjinä ovat miehet jne. Palvelu ja ystävällisyys, ruoka, rannat, luonto jotain sellaista mitä ei voi uskoa ennen kuin sen itse kokee. Yleensä köyhät valittaa kun ei ole rahaa pistää sitä 5000 euroa kunnon lomaan.

Vierailija
13/33 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä ihanat ihmiset eikä todellakaan avointa ihmiskauppaa kuten Thaimaassa.

Vierailija
14/33 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tolloa...ai niin sun ei tarvi esittää tolloa kun olet jo sitä.

Vierailija
15/33 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

thaimaassa ei kiinnosta oikeastaan mikään, kuten ei muissakaan turismin pilaamissa maissa/kohteissa.

sen sijaan luontoa pääsin katsomaan Malesian puolella. kahden viikon löhöloma meren rannalla teki terää, turisteja ei ollut juuri nimeksikään ja eläminen oli hyvin edullista!

Vierailija
16/33 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivempiä lomakohteita löytyy paljon lähempääkin.

Vierailija
17/33 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voin sanoa että oli ihanampi matkakohde kuin Thaimaa.

Vierailija
18/33 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aika vilpoinen rantalomakohteeksi näin tammikuussa...

Vierailija
19/33 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prostituutio rehottaa avoimena ainakin Afrikan maissa, Saksassa, Hollannissa, Venäjällä, oikeastaan kaikissa Euroopan maissa sekä Amerikassa. Jää sulta aika monta maata näkemättä tuolla perusteella.

Vierailija
20/33 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaa-kiinnostamattomuuteni johdu prostituutiosta tms. Se nyt vaan ei maana kiinnosta. Ei kiinnosta Afrikkakaan (Egyptin nähtävyyksiä lukuunottamatta) eikä USA.

Euroopan maat, Kanada, Meksiko, Australia ja Uusi-Seelanti kuuluvat mun kiinnostuksen kohteisiin.