Meinasin kuolla tänään vaikka lääkäri oli vieressä.
Mulle laitettiin tänään CVK eli kestokanyyli kaulalaskimoon???.
Kesken toimenpiteen mulle tuli tunne, etten enää saa happea ja saturaatiomittari alkoi huutamaan.
Onneksi hoito oli lähellä, vaikkakaan tositilanteessa tuskin olis auttanut.
Ottivat varalta röntgenkuvan, jotta varmistuisi ettei kyseessä ollut verenkiertoon päässyt ilmakupla.
Selvisin säikähdyksellä ja lääkäri arveli, että hengitysvaikeuteni syynä ei ollut ilmakupla verenkierrossa, vaan toimenpidettä jännittäessäni saamani paniikkihäirikohtaus.
Ei kiva tilanne kun tuntee tukehtuvansa.
Kommentit (44)
vahva pami ja ruiskullinen oxynormia. Kaveria ei jätetä.
Vituttaa kun vain 4 kanavaa näkyy postimerkin kokoisesta telkkarista. Kiittäen, palkkasi maksaja eli tuntematon potilas.
Olisiko sinusta kiva olla töissä, jos joku käyttäytyisi huonosti? Provohan sinä olet ja saat kicksejä siitä, kun joku lähtee kanssasi (edes täällä) väittelemään, kun taitaa oikea elämäsi olla hitusen tylsää. Olet kuitenkin yliopistollisessa sairaalassa, joten hoitosi on taatusti parempaa, kuin esim. aluesairaalassa. Koitahan kestää. T.hoitaja, joka säälii kiroilevaa potilastaan;)
ne maksaa työssäkäyvät, sinun maksamilla veroilla et saa omia menojasi koskaan kustannettua.
Maanantaina haistattelin vittua ja perkele-saatanaa, kun meni hermo siksi että pitivät mua klo 17 asti ravinnotta, eivätkä voineet ottaa selville leikataanko mua silloin vai ei.
Revin keittosuolatipan vittuun, otin eva-telineen ja lähdin hakemaan sairaalan kanttiinista iltapalaa.
Sillä aikaa joko hoitsu oli perunut leikkaukseni tai leikkurista oli soitettu että leikkaukseni oli peruttu. En kysynyt kumminko asia oli, vitutti ihan liikaa.
Ja olin helvetin pahalla päällä vielä yöhoitsuillekin ja se tuli heille myös selväksi.
Ja tuleeko sitä óxyä vaiko ei?
Nyt on ollut pakko olla kiltti hoitsuille, kun on ollut ihonsiirron takia liikkumiskielto 3 päivää.
ja nekin eurot ovat saamistani tulonsiirroista valtiolle takaisin tilitettyjä.
nekin elävät tilanteen mukaan. Hätätapaukset menevät suoraan leikkuriin, sun ihosiirre ei henkeä hetkessä vie.
Koitahan rauhassa olla osastolla 5
joku tarpeekeseen saanut hoitaja iskee suhun sairaalabakteerin, niin ettet huomaakaan;) En ymmärrä henkilöitä, jotka eivät pysty olemaan muutamaa tuntia syömättä, itsekurin puutos...Googlaa muuten sairaalabakteeri, ihan ajankuluksesi..=)
ja nekin eurot ovat saamistani tulonsiirroista valtiolle takaisin tilitettyjä.
vaan normaalit ihmiset joutuvat maksamaan sinunkin hoidostasi.
potilasvahinkokorvauksiin. Olen useaan kertaan huonekaverini todistaessa kysynyt lekurilta, että onko mulla MRSA, ei kuulemma ole.
Mutta jos tämän hoitojakson jälkeen mulla on joku muu pöpö kuin Aureus, se on hoitovirhekorvausten paikka. Mukava lisä tuloihin, varsinkin kun sen bakteerin häätöhoidon kustannatte täysin te, eli veronmaksaja.
Ja kyllä hoitsullekin järjenkäyttö on sallittu, vaikkei olekaan sairaanhoitaja AMK, ei luulis olevan iso vaiva soittaa leikkuriin ja kysyä monesko olen leikkauslistalla.
Ja tiistaina minut ja huonekaverini laitettiin leikkauslistalle vaikka kuulemma tunkua oli.
Ja toivottavasti tämän hoidon takia menetän toisen jalkani ja elän loppuelämäni verorahoilla tekemättä itse yhtään mitään.
Kansaneläke on ihan yhtä suuri kuin työttömyyskorvaukseni.
hetkisestä tilanteestani? Kipulääkitys pitää mielen iloisena ja kivut poissa, täysihoito ei maksa minulle mitään.
Käytän fyysistä sairauttani tekosyynä, että lapsiani tavatessani en voi osallistua käytännön lastenhoitoon, kuten paskavaippojen vaihtamiseen, rimpulevan 1,5-vuotiaan pukemiseen, en päiväkotiin viemisiin enkä hakemisiin, yms.
Jalkavammani ansiosta olen saanut nyt maata jo 5 kuukautta verorahoilla, tekemättä itse mitään rahojen vastineeksi.
Jos en olis jalkaani loukannut, olisin tällä hetkellä jossain työkkärin askartelu-paskartelu-työttömien aktivointikurssilla tai ainakin lasteni siittäjä vittuili siitä etten hae töitä.
Tapaturmani oli minulle onnenpotku, en ole kärsinyt tästä juuri mitenkään.
Sanoinkin syksyllä, että eipä olis voinut lepoloma parempaan saumaan tulla.
nyt ei eletä Yhdysvalloissa, sairaalabakteerin voit saada sieltä sairaalan kanttiinistakin, millään et tiedä, mistä se on kroppaasi hypännyt. Siinä ei kuuleppas alkoholistifrendisi todistukset tunnu missään..Millaisia korvauksia luulet hoitovirheistä saavan, taidat elää ihan hiukan utopiamaailmassa.:) Jospa vittumainen maineesi aiheuttaakin sen, että saat tavanomaista välinpitämättömämpää kohtelua.
toivottavasti saat itsesi kuntoon ja keksit elämällesi suunnan.
ja olisi paljon mielummin pitänyt sen ja jatkanut elämäänsä töissä.
Eikä se hengissä selviäminen 100% varmaa ole jos OYSiin joutuu. Jos täältä hengissä selviä, kiitän Luojaa.
Etä-äidiksi alan heti kun saan sossusta takuuvuokrarahat ja muuttoautorahat.
Eikä se hengissä selviäminen 100% varmaa ole jos OYSiin joutuu. Jos täältä hengissä selviä, kiitän Luojaa.
Etä-äidiksi alan heti kun saan sossusta takuuvuokrarahat ja muuttoautorahat.
niin paha juttu ollenkaan? Jos mamma elää linjalla, yhteiskunnan kuuluu mut elättää ja kohtelee lapsiaan, kuin eräs psykomammaksi nimitetty, niin tuskin olisi. Paniikkihäiriöön ei kuolla, mutta se sairaalabakteeri voikin jo tappaa.....
bakteerinäytteet ja viljelyt. Tähän asti aina negatiiviset, eli mitään bakteeria ei elimistössäni ole.
Mikäli bakteeri sairaalassa ollessani minuun ilmestyy, on se tullut ulkopuolelta eli kyseessä on potilasvahinko.
Ja ainakin isompi lapseni saa pahat traumat mikäli minut menettää, oireilee jo nyt kun olen ollut poissa muutaman kuukauden, vaikkakin olen lapsiani tavannut.
mulle laktuloosia, pari panacodia ja ruiskullinen oxynormia, sitten kun ehit, ei kiirettä. Kunhan tunnin sisällä tuut.