Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette arkena saadaksenne pieniä "kickejä" - kuin ostoseuforiaa?

Vierailija
07.01.2011 |

Mulla on tylsää, mutta joskus tulee tehtyä yhtä sun toista mistä pieni huuma hetkeksi. Silloin tuntee elävänsä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan ilmeisesti olla onnellinen, kun en nauti rahan kuluttamisesta?

Vierailija
2/4 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiksejä monista asioista;

-shoppailu (jos löytää jotain itselle hyvin sopivaa ja vielä alennuksessa)

-kirpputorit (hyviä löytöjä)

-marjanpoiminta (se vasta onkin huumaavaa kun löytää hyvän mustikka- tai lakkapaikan!!)

-käsillätekeminen (käsityöt, leivonta, kun luo jotain hyvää tai kaunista ihan itse)

-tanssiminen

-urheilu (kun vetää itsensä ihan piippuun)

-livemusiikki (kun esim. viulisti soittaa taitavasti ja tunteella, mikään ei ole kauniimpaa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniit maisemat jäävät myös mieleen pitkäksi aikaa, niistä saa voima arkeen.

Viie kesänä kävin uimassa rakkaan siskoni kanssa heidän omalla lammellaan +savusanunassa... Oli niin ihana tunne uida tyynessä lammessa kun paikalla ei ollut ketään muuta, kellua vedessä ja katsella pilviä taivaalla.....ihana rauha! sitä hetkeä voi muistella täällä kaupungin vilinässä!

Vierailija
4/4 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä hetkellä ensisijaisesti pakenemalla perhettä vähäksi aikaa. Paikalla ei ole niin väliä eikä sen tarvitse olla mitään hienoa, pääasia on ettei mun tarvitse kuulla kenestäkään perheenjäsenestä mitään.

Menen kylpyyn lukemaan naistenlehtiä ja läträämään tuoksuvilla kylpyvaahdoilla. Lukkiudun makkariin House-DVD-boksin ja suklaalevyn kanssa. Käyn ypöyksin pizzalla ja oluella ravintolassa. Pistän musiikin soimaan ja sovittelen vaatteitani yrittäen löytää uusia kivoja asuyhdistelmiä.

Tällaista nyt kun lapset ovat pieniä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän