Meidän punaiset kissat katsoo televisiosta luonto-ohjelmia,
mutta mustavalkoiset ei :). Onko jotain punaisiin kissoihin liittyviä "uskomuksia" tai muita outouksia?
Kommentit (6)
mutta oman kokemuksen mukaan mustavalkoiset (maatiais)kissat ovat ihmisrakkaampia ja hellyydenkipeämpia kuin muun väriset. :)
Katsoi pentuna Myyrä-piirrettyjä. Nykyään tykkää luonto-ohjelmista ja jääkiekosta.
neloskategorian rotukissa ei näe (tai sitten ei vain välitä - muuten kyllä jahtaa leluja yms eli saalistusviettiä löytyy) laserpointterin valotäplää. Maatiaiset sen sijaan jahtaavat sitä vaikka itsensä läkähdyksiin.
katsoo myös usein luontodokkareita.
neloskategorian rotukissa ei näe (tai sitten ei vain välitä - muuten kyllä jahtaa leluja yms eli saalistusviettiä löytyy) laserpointterin valotäplää. Maatiaiset sen sijaan jahtaavat sitä vaikka itsensä läkähdyksiin.
kuuluu kanssa minun sininaamioni (ragdoll) suosikkikapistuksiin. Ja jos täplä katoaa (siis osuu kisun selkään) sitten hämmästellään että mihin se katosi :D Se pointteri meillä on semmoinen valkoinen lumiukon näköinen kapistus, josta lähtee punainen täplä, joka liikkuu sattumanvaraisesti (tai sitten sitä voi liikuttaa itse).
T: 2
Muta minun sininaamioni katsoo tv:tä, ja pelaa ps3:lla minun kanssani :)