Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä te XL-kokoiset löydätte paksuja sukkahousuja?

Vierailija
07.01.2011 |

Haluaisin pitää mekon kanssa kunnolla peittäviä sukkahousuja - mistä kaupoista/miltä merkeiltä näitä löytyisi?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sidosteen puuvillasukkahousujen suurin koko 48-50 sopii ainakin minulle ihan hyvin. olen 180 cm pitkä ja 95 kg mies. Ostin joskus Mikkosen neulomon sukkahousut kokoa XL. Leveydestään niihin olisi mahtunut toinenkin ihminen, mutta vaikka kuinka yritti kiskoa niitä ylös, niin housuosa jäi 30 cm liian alas. Ohuissa sukkahousuissa Norlyn on ollut ihan hyvä, mutta paksummissa (yli 50 den) sukkahousuissa pituus jää liian lyhyeksi.

En ole. Olen vaan yksi niistä lukuisista miehistä, jotka ovat kyllästyneet perinteisiin lököttäviin miesten kalsareihin. Käytän mielummin sukkahousuja, jotka istuu paremmin jalkaan ja on mukavammat kuin miesten kalsarit.

Vierailija
22/23 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiedän meneväni sellaiseen tilaisuuteen, jossa joutuu riisumaan muiden nähden, niin laitan housujen alle vain lyhyet kalsarit ja sukat. Sukkahousut on mielestäni mukavat jalassa, mutta tiedän sen kuinka ennakkoluuloisia monet ihmiset on, joten pyrin pitämään ne muilta piilossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiedän meneväni sellaiseen tilaisuuteen, jossa joutuu riisumaan muiden nähden, niin laitan housujen alle vain lyhyet kalsarit ja sukat. Sukkahousut on mielestäni mukavat jalassa, mutta tiedän sen kuinka ennakkoluuloisia monet ihmiset on, joten pyrin pitämään ne muilta piilossa.

koska ovat niin mukavia, mutta luulen että mun mieheni ei tykkäisi asiasta ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän