Nasa lahjoitti koirallemme joululahjaksi kaukomatkan. Nyt hamsteri haluaa mukaan!
Kommentit (9)
hamsterin lihoiksi ja lähdet itse matkalle.
Reilua X/
Mun kultakala oli niin kovasti toivonut viimeiseks matkakseen kuulentoa... se kuolee raukka kohta=( Olen niin surkeana sen puolesta.
Ja sä täällä moukkamaisesti leveilet tommosella "ongelmalla"!
Ja onko koiran mielipidettä edes kysytty? Ja jollei hamsteri kestä tasaista arkea kotona, niin laita se vaihtoon.
jos hamsun pakko päästä mukaan.
Voihan se hamsu olla vuoden 365 päivästä ne loput päivät koiran kanssa, kun koira on palannut!!
Jos se hamsu kuoliskin ikävään ja söis siksi ittensä sillä aikaan niin shit happens.
Nasahan ei varmaan maksa sille hamsterille matkaa? Eli menis teidän omasta pussista? Pistä hamsteri töihin niin saa tienata itse omat matkarahansa.
Koirankin matkaan liittyy tiettyjä ehtoja, eli Nasalla on ikään kuin oma lehmä ojassa tämän lahjansa suhteen.
Yksi vaihtoehto on tietysti se, että hamsteri lähtee matkaan koiran passilla, ja koira jää kotiin.
Ei mikään tietty planeetta, vaan sellanen risteilytyyppinen retki maata kiertävällä radalla olis luvassa..
Koirankin matkaan liittyy tiettyjä ehtoja, eli Nasalla on ikään kuin oma lehmä ojassa tämän lahjansa suhteen. Yksi vaihtoehto on tietysti se, että hamsteri lähtee matkaan koiran passilla, ja koira jää kotiin. Ei mikään tietty planeetta, vaan sellanen risteilytyyppinen retki maata kiertävällä radalla olis luvassa..
Ehkäpä ennalta ehkäisevästi kannattaisi marsu viedä psykoterapiaan jo nyt. Ei sitten jäisi elinikäisiä (minkä ikäinen, terapiat aika pitkäkestoisia...) traumoja.
Voimia teille ja hamsterille ja tietysti hyvää matkaa koiralle! Joskus maailma (nasa) ei ole reilu, mutta antakaa koiran nauttia.
Ihanalta kuulostaa toi risteilytyyppinen retki, voi kun meidän gerbiili joskus pääsisi:(
Antaa hamsterin vain lähteä mukaan. Aika pieni kokoinen, joten ei vie paljon tilaakaan. Mahtuu vaikka salamatkustajana mukaan. Saako kysyä mihin päin matka suuntautuu?