Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä te XL-kokoiset löydätte paksuja sukkahousuja?

Vierailija
07.01.2011 |

Haluaisin pitää mekon kanssa kunnolla peittäviä sukkahousuja - mistä kaupoista/miltä merkeiltä näitä löytyisi?

Kommentit (23)

Vierailija
2/23 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuosta sukkahousulinkistä, ei tuosta laihdutus ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 178, paino 80kg. Silloinkin, kun painoin 70kg oli huomattavan vaikeaa löytää sopivia paksuja. Ohuemmat sitten joustaa enemän. Kaiken lisäksi tavalliset, vähänkään karkeaa materiaalia olevat ei sovi, pitäisi olla mikrokuitua, kun muuten kutittaa ihan pirusti. Minulle ei muuten ole koskaa päteneet nuo pakkausten mittataulukot, 70 kiloisenakin ostin suurempaa kokoa, kuin paketissa ohjeena.

T: lanteikas ja reitevä pitkä nainen, joka käyttää talvisin vain pitkiä kalsareita.

Vierailija
4/23 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

norlynin sukkahousut, joissa sisäpuoli puuvillaa ja ulkopuoli polyamidia. norlynit ovat aina olleet tarpeeksi pitkät mulle, suosittelen muillekkin pitkille ja paksuille.

Vierailija
5/23 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaa sukkiksensa ihan normikaupoista; Prisma, Lindex, KappAhl jne.

Norlynin puuvillasukkikset ovat kovasti suosiossa :)

Vierailija
6/23 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin pitää mekon kanssa kunnolla peittäviä sukkahousuja - mistä kaupoista/miltä merkeiltä näitä löytyisi?

Prismasta löyty n. 12-14€

Vierailija
7/23 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä isoja sukkahousuja löytyy kaikista marketeista ja esim. Robin hoodissa on hyvät valikoimat. Ongelma vaan niissä on se, että onko ne pitkiä vai leveitä. Eri valmistajilla on hyvin erilainen käsitys siitä mitä mikäkin sukkahousukoko tarkoittaa. Sukkahousut jotka on vähän lyhyet ja vähän liian leveät, on aivan toivottomat. Pitäisi laittaa henkselit, jotta ne saisi pysymään ylhäällä.

Mielestäni hyvien löytämisessä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin ostaa eri valmistajien sukkahousuja, ja jos löytää hyviä, niin painaa mieleensä mitkä oli hyviä ja jatkossa ostaa saman valmistajan sukkahousuja.

Vierailija
8/23 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ostan sukkahousut ihan henkkamaukasta

Vierailija
9/23 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ostan sukkahousut ihan henkkamaukasta

Vierailija
10/23 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

60-luvun kasvattina en käytä sukkahousuja kuin kesähäissä tai kesähautajaisissa. Jos olisin vähän laihempi en käyttäisi silloinkaan vaan käyttäisin pitkiä sukkia, mutta kun on läskijalka ei sukat riitä ylös asti ja reidet hinkautuu rakoille, kunpa jostain löytyisi silkkisiä mummokalsareita.

Tosin vihaan pitkiä kalsareitakin. Niitäkään en käytä kuin ulkoillessa yli 10 asteen pakkasilla.

Talvella hameen kanssa käytän legginsejä sellaisia ihan sukkahousuilta näyttäviä ja pitkiä saappaita niin saa käyttä nilkkasukkia.

Vierailija
11/23 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

60-luvun kasvattina en käytä sukkahousuja kuin kesähäissä tai kesähautajaisissa. Jos olisin vähän laihempi en käyttäisi silloinkaan vaan käyttäisin pitkiä sukkia, mutta kun on läskijalka ei sukat riitä ylös asti ja reidet hinkautuu rakoille, kunpa jostain löytyisi silkkisiä mummokalsareita. Tosin vihaan pitkiä kalsareitakin. Niitäkään en käytä kuin ulkoillessa yli 10 asteen pakkasilla. Talvella hameen kanssa käytän legginsejä sellaisia ihan sukkahousuilta näyttäviä ja pitkiä saappaita niin saa käyttä nilkkasukkia.

Mistä johtuu se, että 60-luvun kasvatti inhoaa enemmän sukkahousuja kuin esim. 70-luvun kasvatti. Se on tosi, että mitä enemmän vaatetta päällensä laittaa, niin sitä epämukavampi olo on. Talvella vaan on pakko suojautua kylmää vastaan, ja sukkahousut on siihen kuitenkin minun mielestä mukavampi vaihtoehto kuin pitkät kalsarit.

Vierailija
12/23 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woolworthin xl-koko on sopinut hyvin minulle kaikissa deniereissä. On myös paksuja, 50 denierin sukkahousuja.

Vierailija
13/23 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

60-luvun kasvattina en käytä sukkahousuja kuin kesähäissä tai kesähautajaisissa. Jos olisin vähän laihempi en käyttäisi silloinkaan vaan käyttäisin pitkiä sukkia, mutta kun on läskijalka ei sukat riitä ylös asti ja reidet hinkautuu rakoille, kunpa jostain löytyisi silkkisiä mummokalsareita. Tosin vihaan pitkiä kalsareitakin. Niitäkään en käytä kuin ulkoillessa yli 10 asteen pakkasilla. Talvella hameen kanssa käytän legginsejä sellaisia ihan sukkahousuilta näyttäviä ja pitkiä saappaita niin saa käyttä nilkkasukkia.

Mistä johtuu se, että 60-luvun kasvatti inhoaa enemmän sukkahousuja kuin esim. 70-luvun kasvatti. Se on tosi, että mitä enemmän vaatetta päällensä laittaa, niin sitä epämukavampi olo on. Talvella vaan on pakko suojautua kylmää vastaan, ja sukkahousut on siihen kuitenkin minun mielestä mukavampi vaihtoehto kuin pitkät kalsarit.

Siksi nykyisin käytän talvisin pitkiä kalsareita mieluiten.

t. 60-luvun vauva

Vierailija
14/23 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä ainakin Sokoksen alusvaateosastolla oli. Niin puuvillaisia kuin silkkisiäkin. Ja Sloggilla on myös sellainen pyöräilyhousuja muistuttava, pitkälahkeinen alushousumalli.

Vierailija
15/23 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi nykyisin käytän talvisin pitkiä kalsareita mieluiten. t. 60-luvun vauva

Eikös nyt jo kannattaisi käydä ostamassa muutemat nykyaikaiset sukkahousut, niin voisi yllättyä kuinka mukavia ne nykyään on. Tietysti niitä on nykyäänkin monenlaisia, mutta myyjältä voi kysellä neuvoja. Turha on muistella, millaisia ne oli joskus liki 50 vuotta sitten.

Vierailija
16/23 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sidosteen puuvillasukkahousujen suurin koko 48-50 sopii ainakin minulle ihan hyvin. olen 180 cm pitkä ja 95 kg mies.

Ostin joskus Mikkosen neulomon sukkahousut kokoa XL. Leveydestään niihin olisi mahtunut toinenkin ihminen, mutta vaikka kuinka yritti kiskoa niitä ylös, niin housuosa jäi 30 cm liian alas.

Ohuissa sukkahousuissa Norlyn on ollut ihan hyvä, mutta paksummissa (yli 50 den) sukkahousuissa pituus jää liian lyhyeksi.

Vierailija
17/23 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sidosteella paksuja sukkahousuja esimerkiksi.

Vierailija
18/23 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä muistakin kaupoista löytyy.

Vierailija
19/23 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sidosteen puuvillasukkahousujen suurin koko 48-50 sopii ainakin minulle ihan hyvin. olen 180 cm pitkä ja 95 kg mies. Ostin joskus Mikkosen neulomon sukkahousut kokoa XL. Leveydestään niihin olisi mahtunut toinenkin ihminen, mutta vaikka kuinka yritti kiskoa niitä ylös, niin housuosa jäi 30 cm liian alas. Ohuissa sukkahousuissa Norlyn on ollut ihan hyvä, mutta paksummissa (yli 50 den) sukkahousuissa pituus jää liian lyhyeksi.

Vierailija
20/23 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sidosteen puuvillasukkahousujen suurin koko 48-50 sopii ainakin minulle ihan hyvin. olen 180 cm pitkä ja 95 kg mies. Ostin joskus Mikkosen neulomon sukkahousut kokoa XL. Leveydestään niihin olisi mahtunut toinenkin ihminen, mutta vaikka kuinka yritti kiskoa niitä ylös, niin housuosa jäi 30 cm liian alas. Ohuissa sukkahousuissa Norlyn on ollut ihan hyvä, mutta paksummissa (yli 50 den) sukkahousuissa pituus jää liian lyhyeksi.

En ole. Olen vaan yksi niistä lukuisista miehistä, jotka ovat kyllästyneet perinteisiin lököttäviin miesten kalsareihin. Käytän mielummin sukkahousuja, jotka istuu paremmin jalkaan ja on mukavammat kuin miesten kalsarit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän