Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksin eron jälkeen... kuinka kauan?

Vierailija
06.01.2011 |

Eli kauanko on mielestäsi kauan olla yksin eron jälkeen? Milloin ihmisen pitäisi jo alkaa ajatella uutta suhdetta? Onko se vuosi, kaksi, kolme vai kymmenen? Toki kaikki on yksilöllistä mutta kauan sinusta on kauan?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa sitä että näihin vuosiin ei sisälly yhtään deittiä eikä seksisuhdetta. Mulla on 2 lasta jotka menee etusijalle mun elämässä. Seurustelu on mielestäni itsekästä jos on lapsista vastuussa. Erosin miehen uskottomuuden takia ja siinäkin on aihetta pysyä miehistä loitolla. Mun vastaus on: UUTTA SUHDETTA EI TARVITSE AJATELLA ENÄÄ KOSKAAN.

Vierailija
2/2 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin itse ajauduin reilun puolen vuoden kuluttua eräänlaiseen suhteeseen, mutta mitään vakavaa sitoutumista tai suurta tunnetta en osannut silloin vielä kokea.

Lapsille en uutta suhdetta missään tapauksessa esittelisi kuin aikaisintaan vuosi erosta.

Luulen, että itse voisin elää sinkkuna vaikka koko elämäni, joskin nautin pienestä salaisesta säpinästä ja kaukosuhteesta, jossa ei vaatimuksia. Avioliittoa tai siihen verrattavaa suhdetta en pysty edes kuvittelemaan, eli kai sellaiseen menee sitten yli viisi vuotta, jos koskaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän