mistä voi johtua monen tunnin hurja huimauskohtaus??
lääkärissä käyty,pään tt-kuvaus tehtiin,mitään ei löytynyt.
eli en saanut vastausta,mikä aiheutti kohtauksen.
kuulemma täytyy mennä herkästi takaisin,jos uusii.... todella kannustava loppulauselma lääköriltä:(
Kommentit (24)
ja ärsyttää sitä tasapainoelintä. Pikkuhiljaa se tottuu ärsytykseen ja sitten ei enää huimaakaan. Ihmettelen kyllä, että ap:lle on pelkän huimauksen vuoksi tehty TT, koska siinä säteilyannos on todella korkea.
jos ap:tä on peloteltu ties millä, eikä asentohuimauksesta ole edes ollut puhetta.
Ei mulle vaan tehty muita testejä, kuin silmät katsottiin, ja tivattiin käytänkö mä aineita kun pupillit ovat niin pienet, ja pyöriteltiin siinä tk:n tutkimuspöydällä.
t: se joka kärsi viikkoja tästä
asentohuimauksesta kertova lappunen käteeni.
mutta ehkä lääkäri ei oireiden perusteella saanut sitä sopimaan siihen. oli konsultoinut jotain neurologia,joka oli sitä mieltä,että pään tt-kuvaus on aiheellinen.
(minulla on perussairautena epilepsia.MUTTA--tuollaista huimausta minulla ei ole ennen ollut,enkä yhdistänyt sitä siihen.kuten ei lääkärikään.)
alkuun meinasi ottaa sydänfilmin,mutta jostain kumman syystä se jätettiinkin tekemättä.?
otettiinkin verikokeet;suola-arvot,munuaisarvot ja tulehdusarvot. tulehdusarvot vain vähän koholla.
terveysneuvonnassa epäilivät kyllä jotain sydänperäistä,kun kerroin niille,kuinka oikea nilkkani aika-ajoin turpoaa,ja muuttuu sinertäväksi. lääkäri ei ottanut asiaan mitään kantaa.
no,mukavaa huomata olevansa hengissä tänä aamuna:)
ap
no ei sitä ihan lattialla voi tehdä :) googlaamalla löytyy miten kieriskellään...