Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syvimmässä huono äiti-sopukassa mitä voi kuvitella, miten "nostaisit" itsesi sieltä ylemmäksi?

Vierailija
06.01.2011 |

Minä koen niin valtavaa huoutta, luuseriutta ja paskaihmisyyttä äidin roolissani tällä hetkellä, että silmäni ovat muurautuneet lähes umpeen itkemisestä.

Kaipaisin vinkkejä tai jotakin miten tästä helvetillisestä olotilasuosta kivutaan edes sen verran pois, että henki taas kulkisi ja voisin kokea olevani parempi äiti elossa kuin kuolleena??!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä nuo itsesyytökset kumpuaa.

Vierailija
2/5 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on joku luotettava ystävä jonka kanssa voit jutella. Ite olin ihan samoilla fiiliksillä aamupäivällä. Vähän helpotti kun mesettelin hyvän ystäväni kanssa. Iltapäivästä oon sitten jo osannu olla hivenen parempi äiti. Kaikesta huolimatta sun lapset rakastaa sua.

Tsemppiä ja voimia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä etten aina osaa olla hillitynhallittu ja tarpeeksi aikuinen.

Sen vielä kestäisin että ääneni nousee kuin milläkin hinaajalla, kyllä maailmaan ääntä mahtuu ja siitä ei kukaan rikki mene, mutta kun olen pari x tukistanut 9v lastani ja tänään läppäisin häntä päälaelle kun tarpeeksi "ärsytti" minua.

Asia on kyllä puitu, puhuttu, itketty ja anteeksi pyydetty puolin jos toisinkin mutta sydämeni on särkynyt koska lapseni totesi minun olevan raakalainen:´´´(

Lähes tähän asti ollut ylpeä siitä etten ole lapsiani fyysisesti kurittanut (eikä nytkään ollut kurittamisesta kyse) koska olen saanut siihen tapaan niin vahvan mallin kotoani=minua hakattiin mm hengarilla, mutta nyt tuntuu että nirri vaan pois tltä äidin irvikuvalta.

Ja haukkujat ym, älkää vaivautuko, pahempaa oloa minulle ei voisi enää tulla joten säästäkää paukkunne.

ap

Vierailija
4/5 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin inhimilliseltä kuulostaa: nyt vaan ensi kertaa varten ryvet niin ettet enää toiste toteuta kiukkua fyysisesti. Tai purat sen vaikka nyrkkeilysäkkiin! Tuskinpa sellaista äitiä löytyy (korjaan: sellaista vahvatahtoisen lapsen äitiä) joka ei tietäisi miltä tuntuu kun raivo etenee lihaksiin ja pyrkii ilmoille.

Hillitynhallittu ei tarvitse olla kuin hillitynhallittujen persoonien, olet vaion itsesi, mieluiten se paras versio itsestäsi.

Minun on huonoina hetkinä tarpeen ryhtyä aktiivisesti toimeen: mieluiten perheen hyvinvointia edistäviin eli vaikka tervehenkisiin kotitöihin. Pidä huolta omasta jaksamisestasi!

Vierailija
5/5 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutamaan vaikka jonkun pahan sanan ja lasket kymmeneen. Sitten vielä teet vaikka sata vatsalihasta ja sen jälkeen olet rauhoittunut. Sitten voit jutella lapsesi kanssa.

Nyt voisit käydä vaikka lenkillä ja sitten tehdä jotain kivaa lapsesi kanssa, esim. lukea tai pelata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi