No niin. Se n maailmanloppu taas. Miehellä 37,3 lämpöä.
Kommentit (20)
Mies sairastaa niin tekee kuolemaa pienessä lämmössä.
Yksi vaarallisimmista taudeista päällä maan. Kaataa sänkyyn raavaankin miehen. Joko sinut on lähetetty apteekkireisulle?
Huusin vaan perään kun sulkeutui makkariin, että päästää riittävän kovaäänisen kuolonkorahduksen jos vaikka vielä ehdin hätiin... ap
Mikään ei oo niin vittumaista kuin miehen sairastaminen.
Kyllä se on nyt kaiken loppu. Makaa ja korisee kun ei muuta voi.
Niin tuttua....meillä mies vielä hoitopuolen ihmisiä. Suhtautuu hyvin kylmästi lasten ja minun sairasteluihin vähätellen, pihtaa lasten lääkityksessä jne. Vaan annapa olla kun on itse vähänkin kipeä!
rasittavaa ovat myös lihaskivut yms. jotka aiheuttaa aivan omaa tyhmyttään ja lasikuuttaan kun ei venyttele/lämmitele tarpeeksi ennen ja jälkeen urheilutreenien! Sitten ollaan taas NIIN kipeitä!
Koita ap kestää! Tiedän tään, meillä sama. Se on yks aivastus ja samantien kaadutaan sänkyyn. Siellä sitten maataan paikat makuuhaavoilla ja koristaan. Mitään ei pysty tekemään enää i-ki-nä! Tai ei ainakaan ennen kevättä!
Tuo miesflunssa on todellakin vakava sairaus. Muista käydä silloin tällöin kysymässä tarvitseeko mies kenties jotain. Vaikka kuumaa mehua, voikkoleivän tai niskahierontaa.
Älä kuitenkaan häiritse häntä liikaa, vaan anna miehen rauhassa levätä ainakin kolmen päivän ajan. Tuona aikana miestä ei saa rasittaa millään ylimääräisellä, joten hommaa vaikka pieni kilikello miehen käden ulottuville, jotta mies sitä heilauttamalla voi pyytää palveluksiasi jos vaikkapa telkan kaukkari tipahtaa lattialle eikä mies siihen yletä.
Muista pitää lapset hiljaisina jotta he eivät häiritse iskää. Joku parane pian -kortti olisi myös kiva teko lapsilta sairastavalle iskälle.
jos vaikkapa telkan kaukkari tipahtaa lattialle eikä mies siihen yletä.
Miehellä on muutenkin niin vaikeaa.
ap
voi ei!! Toivottavasti miehesi selviää hengissä, vaikka ennuste taitaa näyttää aika synkältä. Miesflunssassa se kun taitaa olla vielä pienempi kuin aivokasvaimessa, jota ei pysty leikkaamaan.
Tuo on kyllä uskomatonta miten mies lamaantuu täysin kun kuumemittari näyttää vähänkin yli 37. Minulla oli keväällä keuhkoputkentulehdus ja pystyin kävelemään noin parikymmentä metriä ennen kuin henki meinasi loppua, niin eikös mieskin tullut esittelemään kuumemittaria, joka näytti juuri tuota kolmeakymmentäseitsemää ja kyseli että voisinko käydä kaupassa, kun hänellä on niin kamala olo ettei pysty tekemään mitään. En mennyt :D
Ja sitten jos nainen ei osoita tarpeeksi myötätuntoa tätä kuolemantautia kohtaan, niin siitä pitää myös muistuttaa tasaisin väliajoin miten on niin kauhea olo, ettei se vain pääse unohtumaan. :D
Muut lapset sairastavat ihan tyynen rauhallisina (tyttöjä) mut tää poika, voi sitä valitusta ja voihketta ja murheen määrää!
Kyllä sain makeat naurut viimeksi kun poju sairasti päivän, toki hänet hoidin, mutta niin perusäijä että! :D :D
Ja vertaistukea ap:lle, täällä myös naulataan nauloja arkkuun, kun mies (ja koko perhe) flunssassa! Aamulla erehdyin sanomaan että on niin kurkku ja korvat kipeät, ja räkää riittää. Mies kaivautui peittoihin että on niin nenä tukossa ettei jaksa mitään...
minä sairastan kuten ap:n mies. Mies taas meillä jaksaa kuumeessakin heilua eikä valita.
Sairastavaa kyllä passaamme molemmat kiitettävästi, onneksi ei olla kovin usein oltu yhtä aikaa sairaana.
Se on ihan tieteellisesti (Myytinmurtajissa) todistettu että miehet sietää kipua heikommin kuin naiset.
minä sairastan kuten ap:n mies. Mies taas meillä jaksaa kuumeessakin heilua eikä valita. Sairastavaa kyllä passaamme molemmat kiitettävästi, onneksi ei olla kovin usein oltu yhtä aikaa sairaana.
Meillä mies myös muistaa vielä niiskuttaa ja kröhiä sohvan pohjalta erittäin teatraalisesti ja sitten vilkaista muhun päin, että varmasti huomasin kuinka KAUHEA olo hänellä on...
Ei oikein tipu sympatiaa, kun on itse ollut viikon kuumessa ja räkätaudissa ja hoitanut työt, muksut ja kodin ihan normaalisti kun mies ollut töissä 24/7.
Yksi vaarallisimmista taudeista päällä maan. Kaataa sänkyyn raavaankin miehen. Joko sinut on lähetetty apteekkireisulle?