Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettakaa ne poikanne tekemään kotitöitä. Inhoan anoppiani koska

Vierailija
06.01.2011 |

on passannut poikansa (ja miehensä) pilalle. Jos anoppi on esim. meillä kylässä ja pyydän miestä tyhjentämään pöydän tai tiskikoneen astioista (kun mulla on joku muu homma kesken), anoppi pyyhäältää paikalle "kyllä minä voin!" ja mies lösähtää takaisin sohvan pohjalle.

Appi voihkii kotona "pitääkö mennä muualle syömään" jos ruoka ei ole valmiina just silloin kun hän palaa lenkiltään. Ja anoppi kiirehtii anteeksipyytäen keittiöön...

Miestäni olen kyllä saanut koulittua niin että se normaalisti osallistuu tyydyttävästi kotitöihin mutta aina kun anoppi on kylässä se taantuu taas pikkupoikatasolle.

Ja niinpä meille ei anoppia enää juuri kutsuta.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäpä aloin 'kouluttaa' miestäni jo parikymppisenä, turha niitä 30-40-v 'mammanpoikia' on yrittää tavoiltaan saada pois...

Vierailija
42/42 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma anoppi tekee kaiken kotona. Mies kuitenkin on asunut yksin ennen kuin muutettiin yhteen. Se on opettanut miestä jonkin verran ja hän osallistuu ihan hyvin kotitöihin. Tosin kaikessa näkee, että äiti ei ole opettanut kotihommia tekemään. Välillä olen hiukan neuvonut, miten hommia voisi vähän helpommin tehdä.

Yhden sukulaistädin passaushommia olen katsonut ihmeissäni. Pojat ovat jo nelikymppisiä, mutta silti tekee eväät näille valmiiksi töihin... Myös sille pojalle, joka asuu jo pois kotoa, mutta käy kotona kun velipojan kanssa ovat samalla työmaalla matkan päässä ja yhdessä sinne menevät. Maatilan ihmisiä ovat alkujaan, siksi toinen pojista asuu vielä kotona.

Onhan se kivaa, kun joku passaa, mutta rajansa silläkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla